Teorie #2 Kim może być Charles + moja mini teoria dot. filmu z kryjówki Charlesa

Jak obiecałam mam teorię ( a właściwie kilka ), które dotyczą Charlesa. Będą to tylko krótkie notatki. W drugiej części posta moja autorska teoria. 

1. Charles to Andrew
Na blogu była już podobna teoria Czy Andrew Campbell może być A? . Są tam opisane wskazówki. Ja dodam tylko:
 W 5x25 gdy policja odnajduje pomieszczenie z którego obserwowany jest Doll House wspominają że znajdują się na ,,Old Campbell Farm''. 
Nie wiem czy taka teoria mogłaby być prawdziwa ale z PLL nigdy nic nie wiadomo. 



2. Charles to Bethany
Charles przebiera się za dziewczynę i stał się Bethany. Matka wysłała go do Radley.
Okeeej. To by było dość dziwne i szczerze wątpie w taki przebieg wydarzeń. Poza tym kilka rzeczy się nie zgadza. Bethany przecież nie żyje, a Charles nadal nęka dziewczyny.

3. Charles to Lucas
Miałby powody ponieważ był wyśmiewany przez Alison.
Ciekawostka ( Nie wskazówka ) Przeszukując internet natrafiłam na kilku panów o imieniu i nazwisku Charles Lucas. Któryś był pisarzem ( domagał się zniesienia kary śmierci ), inny lekarzem, ale jeden co mnie zastanowiło był architektem. Ktoś musiał najpierw zaprojektować Dollhose prawda? Wątpie czy to ma jakiś związek, no ale.
Więcej teorii o Lucasie : Lucas jest Uber A


4. Charles to Wren
Teorie o Wrenie : Zablokowałaś mój numer , Wren + Aria = AKolejna teoria cz. 2 , Kolejna teoria cz.1
Wskazówka która nie była wspomniana w wymienionych wyżej teoriach ( znaleziona w internecie ):
Sweter
Popatrzmy na sweter jednego z chłopców przedstawionych na filmie :


Sweter Wrena:


Podobne?

5. Charles to mim
Charles to mim którego widzimy w jednym z odcinków sezonu 3. Nie zmienia to faktu że mim też musi kimś być.

6. Charles to brat Bethany
Na blogu była niedawno opisywana taka teoria : Wyczekiwana teoriaTeorie #1

7. Jason nie żyje zastępuje go Charles.
Hmm... Dość ciekawe. Zrobię kiedyś post w którym wypisze jakiejś ciekawe wskazówki dot. tej teorii, chociaż wątpie w jej prawidłowość.

Jest jeszcze wiele teori np. Charles to Ian ale takich głupot wogóle nie biorę pod uwagę ponieważ są po prostu głupie.

----------------------------

Część druga, czyli moja teoria!
Jak już pisałam ta część tyczy się nagrania z pokoju Charlesa. Wszyscy teraz zastanawiają się nad znaczeniem tego filmu ( ta teoria w sumie też mówi o jego znaczeniu XD ), ale ja podeszłam do tego z innej perspektywy. Nie wiem czy to można uznać za coś ważnego, ale sami zdecydujcie.... Zanim przejdziemy do teorii obejrzyjcie jeszcze raz to nagranie:


Załóżmy, że chłopcy na nagraniu to Charles ( w zielonej koszulce ) i Jason ( w kamizelce ). Dziecko które trzyma pani DiLaurentis ( bo nikt chyba nie ma wątpliwości co do tego że to ona. ) to Alison. Cała teoria opiera się na tym, że chłopiec w kamizelce to Jason, ponieważ jak uważa większość to on całuje swoją siostrę.
Nie wiem czy ktoś o tym pomyślał, ale ktoś oprócz Jessici ( która nie żyje i nie może nam nic zdradzić, natomiast Ali i Jasona pomińmy, ponieważ prawdopodobnie tego nie pamiętają ) zna tożsamość Charlesa.
Skąd wiem?
- Jakby nie patrzyć ktoś musiał trzymać kamerę.
Mogła przecież stać na statywie...
- No raczej sama się nie poruszała
- Poza tym w 23 sekundzie nagrania pani DiLaurentis uśmiecha się do operatora tejże kamery.
Na dodatek ta osoba musiała dobrze znać Charlesa, a chłopczyk darzył tego kogoś sympatią.
Skąd taki wniosek?
- W 5 sekundzie Charles (chyba) podbiega do tej osoby i z uśmiechem na ustach daje jej/jemu jabłko
W takim razie kto by to mógł być?
- Praktycznie każda osoba która w tej chwili ma w serialu ponad 35 lat
Dlaczego akurat 35 lat?
- Ali ma w tej chwili 18 lat prawda? Mogła mieć wtedy pół roku, rok? Kamerę trzymała osoba mająca prawdopodobnie PONAD 16 lat. 16+19=35
Skąd wiesz że ponad 16?
- W sumie to nie wiem.... Tylko zgaduję. Ale no błagam, nie robił tego przecież 6 latek.

Co sądzicie o mojej mini teorii?
Proszę nie rozpowszechniać jej ( np. inny blog ) bez mojej zgody.

Udostępnij:

7 komentarze

  1. Anonimowy18 maja, 2015

    Od finału intrygowała mnie postać tajemniczego operatora kamery. Myślałam nawet, że to on może być Charlesem. Fajnie, że ktoś w końu zwrócił na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłam na to uwagę przy tłumaceniu poprzedniej teorii. Czy mógłby być Charlesem? Może, ale w takim razie kim są chłopcy z nagrania?

      Usuń
  2. Anonimowy18 maja, 2015

    1. okej zgadzam się.. możliwe, że tak może być! nawet bardzo możliwe :)
    2. tutaj już mi to nie pasuje.. nie róbmy z tego SERIALU O JAKIMŚ TRANZOLU.. to by było głupie jakby się miał przebierac za dziewczynę.. stanowcze NIE!
    3. Mhm.. też jakiś czas myślałam, że Lucas może być w coś zamieszany.. itp. Często był własnie odrzucany przez społeczeństwo :)
    4. Ekhm.. no way! Charles to na pewno nie Wren.. i szczerze mówiąc te swetry ani trochę nie są do siebie podobne! Tylko jeden motyw (romby) są i tu i tu.. ale tak to całkowicie dwa inne swetry. I poza tym, to że w dzieciństwie nosił jakiś sweterek to teraz nie może? Nie no.. nie pasuje mi tu nic co napisałaś :)
    5. Tak, Tak .. możliwe. I co cąłkiem możliwe
    6. Być może, ale myślę że to tylko "znajomi" z Radley
    7. O tak, ale raczej zamiast Jasona.. myślałam o Tobym, którego ciało niby znajduje się w lesie.. :)


    I proszę nie HEJTOWAĆ jak to mówią w tych czasach.. to tylko moje zdanie :) Tak samo jak i Ty (Ver) napisałaś swoje domysły.. Tak ja napisałam co ja o tym sądzę. I nie musicie się z tym gadać. To tylko dyskusja, wymiana zdań, opinii :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do punktu drugiego to zgadzam się z Tobą. Nawet przy tym punkcie napisałam : ,,Okeeej. To by było dość dziwne i szczerze wątpie w taki przebieg wydarzeń. Poza tym kilka rzeczy się nie zgadza. Bethany przecież nie żyje, a Charles nadal nęka dziewczyny.''
      Co do sweterka w romby to Twoje zdanie. Też nie jestem pewna czy to jest wskazówka czy po prostu zbieg okoliczności.
      Za to bardzo mnie zaciekawił pomysł o tym że Toby żeczywiście może nie żyć ( W końcu Spencer widziała czyjeś ciało w lesie )


      Zgadzam się w zupełności z tym że każdy może wyrazić swoje zdanie.

      Usuń
  3. Anonimowy18 maja, 2015

    Jak dla mnie te swetry wcale nie są do siebie podobne.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uważasz.... Chodziło mi tylko o pokazanie motywu rombów i koloru niebieskiego

      Usuń
  4. Że małą osoba moze byc bethany a chlopcy to ten ktory ja calowal to charles a ten drugi to jason mysle jeszcze o wielu rzeczach nie wiemy i beda to glownie tajemniece dorostlych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...