Co sądzę o 6x10? Jak zareagowałam na wielkie ujAwnienie? Wyjaśniam historię ChArlesa!


Hej:) Na naszym asku pojawiła się masa pytań i reakcji dot. odcinka 6x10. Na razie nie mogę tam spoilerować, więc postanowiłam wyjaśnić wszystko w poście! 

Ostrzegam tych co nie oglądali, a resztę zapraszam do rozwinięcia!



ROZWIJAMY!


Tak, moi drodzy, stało się. Po tylu latach nareszcie wiemy kto jest A! Wreszcie możemy to napisać:

CECE IS A!



Wiem, że nie wszyscy rozumieją o co w tym wszystkim chodzi, więc postaram się wyjaśnić.



Zacznijmy od samego początku

Charles był chłopcem, który bardzo kochał swoją siostrę Alison. Nigdy nie chciał dla niej źle i martwił się, kiedy była smutna. Pewnego dnia mała Ali zaczęła płakać. Charlie chciał ją pocieszyć i przygotował dla niej kąpiel. Nie zdawał sobie sprawy z tego, że może zrobić jej krzywdę. Kiedy pan D. wbiegł do łazienki i zobaczył co się dzieje, pomyślał, że Charles chciał zabić siostrę. Ale to nie była prawda.



Charles został oddany do Radley. Z czasem, zaczęło się w nim rodzić zamiłowanie do sukienek i innych tego typu dziewczęcych ''gadżetów''. Jego mama to akceptowała, przywoziła mu nawet takie same ciuchy, jakie nosiła Alison. 
Charlie zaprzyjaźnił się z Bethany, która wiedziała o jego upodobaniach. Pewnego dnia spotkali się na dachu. Rozmawiali, aż nagle zjawiła się pani C. Charles nie chciał, aby zobaczyła go w sukience. Prosił, aby Bethany się nią zajęła. Dziewczyna odebrała to bardzo dosłownie - zepchnęła kobietę z dachu, a winą obarczyła Charliego. No cóż, nikt nie uwierzył chłopcu w sukience.



W Radley Charles dostawał silne leki, które prawie go zabiły. Właśnie, prawie. Wszyscy myśleli, że Charles nie żyje, ale uwaga - on wcale nie umarł! Pani Dilaurentis zakopała tożsamość Charliego głęboko pod ziemią. Chciała, aby wszyscy o nim zapomnieli. Wtedy ''narodziła się'' Charlotte. Charles, uważany za zmarłego, zaczął być dziewczyną i tylko pani D. znała prawdę.



Charlotte była bardzo zdolna i za sprawą matki dostała się na uczelnię. Brzmi fantastycznie, prawda? Charlotte jednak się tam nie podobało. Ona marzyła tylko o jednym. O zobaczeniu rodziny.



Pewnego dnia odwołała zajęcia w szkole i spotkała się z Jasonem. Od razu można zauważyć, że blondynka wpadła mu w oko. Dziewczyna skłamała po raz kolejny i rozpoczęła nową grę. 
Tak narodziła się Cece Drake, której sekretu nie znał nikt.



Niedługo później zabawa się skończyła. Pani D. dowiedziała się o tym, że Charlotte i Cece to ta sama osoba. Dziewczyna zdała sobie sprawę, że wiele ryzykowała, jednak była gotowa zrobić wszystko, aby tylko spędzić trochę czasu z bliskimi. 
Sprawy zaczęły się komplikować. Cece została dziewczyną Jasona, a jej rodzina zaproponowała jej wspólny wyjazd na wakacje.



Pewnego dnia Cece dowiedziała się, że Bethany ukradła jej ciuchy i wymknęła się z Radley. Dziewczyna bała się, że blondynka będzie chciała skrzywdzić jej mamę. Zakradła się na podwórko Dilaurentisów i postanowiła pozbyć się znienawidzonej osoby. Zauważyła stojącą niedaleko blondynkę i uderzyła ją kamieniem. Nie przewidziała jednak tego, że to Ali była osobą, którą skrzywdziła. Nie o to jej chodziło.



Pani D. zakopała Alison na oczach Cece. Blondynka była załamana, bo skrzywdziła osobę, którą tak mocno kochała.

O wszystkim dowiedział się Wilden. Pani Dilaurentis przekupiła go i w ten sposób policjant ''zapomniał'' o całej sprawie. 
Przez całe swoje życie udawał, że Cece nie pojawiła się tej nocy w Rosewood.



Cece wróciła do Radley i straciła swoją przepustkę. Nie mogła wychodzić, znowu była sama. 

W końcu poznała Monę. Brunetka była odurzana silnymi lekami i myślała, że przez cały czas odwiedzała ją Alison, a w rzeczywistości była to Cece. Blondynka dowiedziała się wszystkiego, co Mona wiedziała o Kłamczuchach.



Dziewczyny zawarły umowę. Mona pomoże Cece wydostać się z Radley, a ona w zamian będzie prowadzić z nią grę. 

Pierwszym zadaniem było zaprzyjaźnienie się z Kłamczuchami. Cece się zgodziła i zrobiła wszystko jak powinna. Coś jednak się nie zgadzało. Blondynka ciągle widywała dziewczynę w czerwonym płaszczu, która obserwowała Kłamczuchy. Cece myślała, że to Ali.



Po pewnym czasie dowiedziała się prawdy. Sara Harvey była czerwonym płaszczem. 

Wszystko szło zgodnie z planem, dopóki nie pojawiła się Shana. Cece dowiedziała się o dziewczynach, które prawie spłonęły. Wszystko zrozumiała, Alison naprawdę żyła.



Cece chciała skończyć swoją grę po śmierci Shany. Mimo wszystko nie potrafiła tego zrobić. Ta zabawa była dla niej jak narkotyk.

Dziewczyna dopilnowała, aby Wilden został zamordowany. Ali nie mogła wrócić, póki on żył. A przynajmniej tak wtedy założyła. 



Cece wróciła do Rosewood, gdyż chciała odwiedzić swoją mamę. Stało się jednak coś strasznego. Pani D. została zamordowana, a blondynka się załamała.



Resztę historii już znacie. Cece wreszcie się ujawniła i opowiedziała swoją historię. Gra się skończyła.




Myślę, że takie wyjaśnienie Was satysfakcjonuje. Starałam się przekazać wszystko jak najprościej mogę. ;)



Dobrze, teraz przejdźmy do mojej oceny:



Co sądzę o odcinku?

Jestem nim zachwycona! Wszystko zostało przekazane w taki sposób, że po prostu nie mogę uważać inaczej!

Historia blondynki jest przykra, wzruszająca i naprawdę jej współczuje. Nie zrozumcie mnie jednak źle. Szkoda mi osoby, która została posądzona o rzeczy, których nie zrobiła. Szkoda mi dziewczyny, która straciła w życiu wszystko. Szkoda mi Charlotte.

Nie żałuję jednak osoby, którą się stała. Nie żałuję osoby, która wysyłała wiadomości. Nie szkoda mi Cece.


Mogę powiedzieć to zupełnie szczerze - 6x10 jest teraz moim ulubionym odcinkiem.




Co sądzę o ujawnieniu A, RC i BW?

Jak już wspominałam - uwielbiam to, że Cece jest A! Z RC i BW jest natomiast troszkę inaczej. 
Na początku byłam sceptycznie nastawiona do Sary i tego, że to ona chowała się pod tymi przebraniami. Z czasem zaczęłam to jednak tolerować. Podoba mi się nowa Sara. Sara, która jest pewna siebie, okrutna, bez skrupułów. Zawsze lubiłam te złe postacie i pewnie dlatego nowa Sara tak przypadła mi do gustu. ;)




Jak zareagowałam na ujAwnienie?

Byłam bardzo zaskoczona! Z czasem zaczęłam jednak zagłębiać się w historię i z każdą minutą byłam coraz bardziej szczęśliwa. Według mnie jest to najlepsze zakończenie, jakie mogli wymyślić.





Na koniec mam dla Was krótkie przypomnienie tego, co już wiemy.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że taki post Wam się spodobał, bo poświęciłam na niego trochę pracy. Mam nadzieję, że pomogłam Wam choć trochę i teraz już rozumiecie historię Cece. :)



Piszcie co sądzicie!


Udostępnij:

56 komentarze

  1. A przypadkiem to nie było tak, że Sara była RC i BW na polecenie Cece? Osobą w czerwonym płaszczu odwiedzająca Monę była Cece i to nawet nie w płaszczu tylko w szlafroku bo też 'siedziała' w Radley? No i pozostaje jeszcze sprawa spalonego domku, atak na dziewczyny miał wywabić Alison z ukrycia, Cece wiedziała że tylko w razie niebezpieczeństwa Alison pokaże się żeby ratować kłamczuchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam bardzo zaskoczona po tym jak okazało się, że to Cece jest A. Podejrzewałam ją o bycie Red Coat i myślę, że byłabym skłonna podejrzewac ja także o bycie A gdybym nie była pewna, że A jest mężczyzną, pomimo tego że Cece jednak byla kiedyś chłopcem mam wrazenie ze lepiej by bylo gdyby po prostu wzięli do tego kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże te wszystkie odczucia po odcinku. W mojej głowie cały czas jest pytanie: OMG, co będzie dalej?
    Kim jest ten ktoś, który przyszedł po Ali? Szczerze mówiąc myślałam, że A i Charlsem będzie Wren. Na początku gdy już oglądnęłam ten odcinek byłam troszkę zawiedziona, że to nie Wren, ale po kilku minutach, doszłam do wniosku, że to najlepsze zakończenie Ever!Nikt się tego nie spodziewał, dosłownie NIKT! Cieszę się, że sprawa tak się zakończyła. Niestety nadal nie mamy wyjaśnienia na pozostałe pytania: Kto zabił Mayę?Kto zabił Panią Dilaurentis?
    Ciekawi mnie też co dalej będzie z naszą Charlotte xD Szczerze mówiąc nadal nie wiem czy mam mówić na nią Cece czy Charlotte. Ogółem naprawdę bardzo, ale to bardzo cieszę się, że to wszystko zakończyło się tak, a nie inaczej. Ale boże pierwsze wrażenie po oglądnięciu odcinka:KIM DO CHOLERY JEST TEN KTOŚ, CO PRZYSZEDŁ PO ALI? Przez kilka minut miałam sieczkę z mózgu.Jednakże strasznie, ale to strasznie nie podoba mi się fryzura Spencer.Och comon!Ta prosta grzywka?Naprawdę?Oprócz tego Ten odcinek jest moim ulubionym! A tak wgl to kiedy jest następny odcinek? Doszły mnie słuchy, że dopiero w styczniu. Jeśli tak to ja się tam chyba do nich przejdę xD Tak długi czas trzymać ludzi w nie pewności? A teraz zgodnie z Sarą:

    -I'm gonna take a shower!

    PS Błagam wszyscy, którzy chcą popisać na temat PLL niech napiszą do mnie na mail: karolinaandoliwia@gmail.com
    Ja już dłużej sama nie mogę myśleć xD Musze się komuś wygadać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ide razem z tb do twórców skopać im tylki. Do stycznia?!!! Ich powaliło ;-;

      Usuń
  4. Wspaniały post, jak i odcinek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ta historia i tak jest bezsensu i czuję się poniekąd oszukana przez twórców serialu. Już wolałabym aby okazało się,.że A nie istnieje i jest to tylko pomysł na książkę Ezry

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą w 100%. Jestem zachwycona finałem. Jest pare rzeczy ktòre mnie jeszcze zastanawiają, ale myśle że na nie też w końcu dostane odpowiedz. Najbardziej jestem teraz ciekawa kim jest "on" z zapowiedzi następnego odcinka i przyszłego życia dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko jaki.motyw ma sara

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem tego, charles przeszedl operacje zmiany plci czy o co chodzi ???!!!'i czemu pod koniec odcinka dziewczyny mowily do Alison ze ON juz tu jest, co to za on ? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się że Charles zaczął ''stawać się'' dziewczynką od małego jak pilnował małą Ali widzimy że bawi się w przyjęcie herbaciane.
    Generalnie na początku jak obejrzałam odcinek byłam mega zła że to jest akurat CeCe. Nie mogłam tego pojąć dlaczego zmierzyli do kierunku zmiany płci. Ale później jak ochłonęłam stwierdziłam że mimo wszystko motyw jest świetny. Prawdę powiedziawszy spodziewałam się czegoś innego ale to rozwiązanie nie było złe. Jestem ciekawa co będzie teraz z dziewczynami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś bardzie ciekawi o co chodzi z tą końcówką filmu. Ktoś mnie uświadomi...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego dowiemy się niestety dopiero w styczniu :(

      Usuń
  11. Nigdy nie wątpiłem w to, że Marlene pokaże nam tożsamość A w taki sposób, że wszystko połączy się w logiczną całość.
    Tajemnicza sukienka, którą znalazła Ali; zabójstwo Wildena; 'nienawiść' jaką Kenneth darzył Charlesa.

    Gorzej z RC/BW. Nie rozumiem jaki Sara może mieć motyw... Co skłoniło ją do porzucenia swojego życia (pamiętajmy, że w swoim mieście była podobno taką gwiazdą jak Alison w Rosewood) dla szpiegowania Kłamczuch? Mam nadzieję, że rozjaśnią nam to zaraz na początku 6B.

    PS.: Zauważyłem, że wiele osób narzeka, że nadal nie dostaliśmy odpowiedzi na wiele pytać. Wiem, że to miało być lato odpowiedzi, ale nie łudziłem się, że w finale "POŁOWY" sezonu powiedzą nam wszystko i w drugiej połowie zaczną zupełnie inny wątek, bo to by nie miało sensu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie odcinek jest słaby.
    Najgorsze jest to, że Sara jest RC i BW... zrobili to tak "o Sara się pojawiła, to może zrzućmy na nią rolę postaci na których nie mamy pomysłu... będzie śmiesznie! Co z tego, że nie Sara nie ma motywów. Będzie fajnie! Odpowiedź będzie kiepska, ale za jednym zamachem pozbyliśmy się rc i bw".
    Cece jako A - trochę to takie tanie i niemożliwe, jestem zawiedziona całym pomysłem na A i nie wiem jak można współczuć takiej osobie... okej jako Charles było 'jej' źle, ale potem objawia się choroba psychiczna.
    plus odcinka? Mina Emili jak jej prysznicowa dziewczyna okazuje się zła. I dziewczyny wyjeżdżające na studia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to wszystko ma sens, i podoba mi się takie rozwiązanie. To także mój ulubiony odcinek :) Natomiast uważam, że końcówka po przeskoku była bardzo dziwna, Alison wyglądała bardzo sztucznie. Już nie mogę się doczekać stycznia :P Ciekawa jestem kto zabił Mrs. D. i co stanie się z Jasonem i Mr. D. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się post bardzo podoba ;) ale co do finału to jestem rozczarowana już nie samym faktem, że to Cece jest A, ale ta cała akcją z trans no cóż... osobiście wolałabym zobaczyć w tej roli Wrena <3
    Co do Sary to stawiałam, że jest RC, ale na BW myślałam, że wybiorą inną osobę tak jakoś.
    Najbardziej podobało mi się w tym odcinku, że Emily walnęła Sarę xD zasłużyła! a tak no to cóż szału nie ma, oczekiwałam czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również jestem zaskoczona, że to Cece. Spodziewałam się raczej, że jest Red Coat :D
    Nie sądziłam, że uplotą z tego taką historię. Chłopiec, który staje się dziewczynką. :)
    Nie rozumiem tylko jednego: dlaczego Sara obserwowała dziewczyny? Po co?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe o co chodzi z końcową sceną. Nie wierzę, że musimy czekać aż do stycznia :(
    Straszne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to zrozumiałam tak, że Sara była Red Coat bo kazała jej CeCe.... A Red Coat który obserwował dziewczyny to własnie była Alison...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem zawiedziona finałem...cóż, spodziewałam się czegoś więcej, jakiegoś zaskoczenia. I w moim odczuciu tego nie dostaliśmy. Cała ta historia ze zmianą płci...szczerze mówiąc już wolałabym Wrena jako Charlesa...
    Sara BW I RC??? Skąd w ogóle znała Cece?? I jaki miałaby niby mieć motyw??
    Poza tym jest nieco nieścisłości i wydaje mi się, że Marlene do końca nie była pewna kto ma okazać się -A.
    +++ta końcówka...czyżby teraz przyszła pora na następce -A? -B? A może -C???

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego Sara to robiła ?

    OdpowiedzUsuń
  20. czyli to oznacza że Charles przeszedł operacje zmiany płci? dla mnie TO jest bez sensu..

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli teoretycznie to Monę ,,zabiła'' Cece i Sara. Dlatego widzieliśmy 2 różne fryzury. Sara mnie urzekła, mimo, że jej nie znosiłam. I jeszcze Emily z tym plaskaczem na ryj. :) Ale i tak najbardziej w całym odcinku zaskoczyło mnie kto zabił Beth.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow bardzo dziekuje za ten post pomogl mi wszystko poukladac i mi tak jak tobie podoba sie zakonczenie lepszego chyba bym nie znalazla

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie za dużo błędów w tym odcinku. Marlenka całkowicie zapomniałą o kilku wątkach przez co popełniła ogromne błędy w scenariuszu finału. Dla mnie finał zaskakujący, ale na minus. Serio Sara, bohaterka kilku odcinków 6 sezonu była RC i BW? Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe czy Jason będzie się z tobą zgadzać. Chodził z własnym bratem

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Sara została RC i BW na prośbę Cece . Ina ni widziała jej tylko Ali i po to zwabiła dziewczyny do domku aby sie przelkonac czy Ali przyjdzie jak kłamczuchy bedą miały kłopoty

    OdpowiedzUsuń
  26. mam pytanie dotyczace Sary. Dlaczego sie przebierała za RC? i czemu podłożyła bombe? czemu udawała pokrzywdzoną przez Cece?

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.ew.com/article/2015/08/11/pretty-little-liars-marlene-king-answers tutaj Marlene odpowiada na sporo pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za ten post, mi również odcinek się bardzo podobał. Mogę stanowczo powiedziec, że jest to mój ulubiony odcinek. Nie rozumiem jednak czemu Sara jest RC, a w tym domku dla lalek to było oszustwo? !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zawiedziona :(
    Odcinek na minus, czemu musieli tak wszystko naciągnąć? Chyba tylko po to żeby zaskoczyć i zaszokować. A o sarze to już szkoda mówić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dalej nie rozumiem, czemu Sara jest Red Coat, skoro Cece zauważyła, że obserwuje kłamczuchy, to znaczy,żę skądś musiała je znać wcześniej i miala jakiś powód by je obserwować. I wgl czemu zaczęła pomagać Cece.. Mam nadzieję, że dostaniemy odpowiedzi, bo w promo następnego odcinka pojawia się Sara, czyli bedzie dalej w serialu, może wytłumaczą jej motywy..

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, podobał mi się ten odcinek😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy CeCe jest transwestytą ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale chwila chwila...czemu sara obserwowała kłamczuchy? Ona ich chyba nawet nie znała no i po co udawała że zagnęła?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny odcinek, aż jestem w szoku że udało im się to wszystko tak ładnie poskładać w całość. Ale bardzo zaintrygowało mnie zakończenie. Alison podpisuje się Mrs. Roll... czyli wyszła za mąż? Kto po nią idzie? i skąd dowiedziały się o tym dziewczyny? Aaaaaaa do stycznia tak daleko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam takie zdanie jak Ty, co do joty :D Ale ciekawi mnie jedno: czemu Sara śledziła dziewczyny? Jaki miała w tym interes? Czy rzeczywiście je chroniła jak twierdziła w ostatnim odcinku?

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tylko kilka uwag
    W 2,sezonie Toby mówi Em, że jego mama umarła tok temu.
    A w retrospekcji widzimy, że jego mama umiera jak Charles był jeszcze mały.

    I jeżeli Cece była Chalesem. No to czemu na bal w dolhaus była w garniturze?

    I mam pytanie
    Kto zabił Panią D ? No bo to nie była Cece
    A wtedy Bethany była już zakopana, tak mi się wydaje ;D
    A i jeszcze kto zabił Gareta?

    No i najważniejsze pytanie...
    KTO W KOŃCU UWOLNIŁ MAMUŚKI ?!?!
    I czy to się wgl stało... Może biedne leżą tam przez te 5 lat ;D

    No odcinek niby wszystko wyjaśnia... Ale myślałam że będzie lepszy.
    Tak go Madlen zachwalała...
    Mi nie było szkoda Cece.
    Chyba miałam zbyt wielkie oczekiwania co do odcinka bo Cece jako A? Mega mnie zawiodło.
    Liczyłam na kogoś innego.
    Przede wszystkim na jakiegoś faceta...
    No bo kurde chłopiec czuł się dziewczynką przeszedł zmianę płci. Przecież było mówione że A to chłopak...
    Jak były teorie ze zmianą płci to wszyscy się śmieli i wgl a to prawda..
    Jeszcze ten żałosny motyw.
    No błagam nie opłakiwały Alison jak powinny..
    Nooo mi to jakoś nie pasuje
    Czytałam milion teori i większość była lepsza niż to....
    Szczerze to jestem zawiedziona ;/
    Ale to tylko moje zdanie i cieszę się, że Tobie odcinek się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Opisałaś to cudownie! Szczerze to na początku byłam zawiedziona faktem, że to nie mężczyzna. Ale historia Charlotte jest naprawdę wzruszająca i współczuję jej i ją w pełni rozumiem, wiele pomyłek który wychodziły z miłości. Niesamowity pomysł! A co do RC i BW niestety nie jestem usatysfakcjonowana, ponieważ wolałabym kogoś kto był w serialu dłużej, a już na pewno dwie osoby a nie jedną. Ale cóż trzeba przyswoić tą historię. Jeszcze dzisiaj pooglądam z polskimi napisami i wtedy wszystko raz jeszcze bez takich emocji postaram się zrozumieć. I bardzo podobała mi się końcówka z przeskokiem, świetny pomysł x

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozumiem kilku rzeczy, związanych z dollhouse. CeCe musiała budować dollhouse z długim wyprzedzeniem. Nie planowała chyba uwięzić tam dziewczyn aż tak wcześnie. Podobnie jest ze "śmiercią" Mony. Po co CeCe miałaby porywać dziewczynę? Tak samo z Sarą. CeCe porwała Sarę wbrew jej woli, a ta po jakimś czasie pracowała dla niej jako Red Coat? A tutaj jeszcze dowiaduję się, że to CeCe zauważyła Red Coat, nie wiedząc na początku, że to Sara. To się nie klei :/ Jeżeli ktoś zechciałby mi to wytłumaczyć, proszę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogółem post świetny, wyjaśniłaś wszystko bardzo klarownie i dzięki Tobie sama zrozumiałam rzeczy, których nie zrozumiałam w odcinku, ale wydaje mi się, że osoba w czerwonym płaszczu, która obserwowała dziewczyny i którą widziała Cece i myślała że to jest Ali na prawdę była Ali a nie Sara. W końcu z jakiej paki Sara miałaby być sama z siebie Red Coat skoro wcześniej nawet nie znała dziewczyn i pochodziła z innego miasta. Wydaje mi się, że Cece ją "zatrudniła" do bycia RC, bo Sara nie miałaby powodu żeby nią być. A osoba obserwująca dziewczyny to Ali.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimo wszystko lepsze to niż Wren...

    OdpowiedzUsuń
  41. Skoro Charles zamienił się w Charlott to czy Cece ma w majtkach to co mają męzczyźni ;o ?

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko ok, ale co zrobila Shana i skad sie w ogole wziela? wtf?

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy tylko ja nie rozumiem tej transformacji? Na początku CeCe była chłopcem, przeszła operację zmiany płci czy wmówili jej, że jest chłopakiem? Popieprzone to do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli mam być szczera, to najgorsze zakończenie jakie mogło być. Jest w nim pełno niedomówień i odnoszę wrażenie, że lepszą historię wymyśliłabym, gdybym to ja była A...po prostu to wygląda tak, jakby wybrali randomową osobę, a dopiero potem posklejali kilka faktów tyle o ile byle przyklepać. Zaakceptuję tę historię dopiero jeśli w przyszłych odcinkach wyjaśnią wszystkie te pytania, które narodziły się przez niedociągnięcia. Życzę im powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja jedynie nie rozumiem końcówki odcinka: 5 lat później i tekst: Ali on po ciebie biegnie ? ALE ZNOWU KTO ?! Jeszcze jedna rzecz mnie zdziwiła: Ali jako nauczycielka. Bez obrazy, ale w seriali ją przedstawili jako pustaka...

    OdpowiedzUsuń
  47. Hejka! Post jest świetny :D Zastanawiam się jednak nadal nad płcią CeCe, kim ona jest w końcu? Przecież była CHŁOPCEM, raczej nie mogli ukryć braku penisa, jeśli niby ma być dziewczyną. Do tego w jaki sposób Sara zaczęła współpracować CeCe? I wgl jak CeCe to odkryła, że Sara jest RC? I ostatnie pytanie: po co Sara miałaby być RC przed współpracą z CeCe? Jaki miała w tym cel, skoro kompletnie nie znała naszych dziewczyn?

    OdpowiedzUsuń
  48. Cece została A dopiero kiedy Mona wylądowała wRadley. To kto zaczął grę? Przecież Mona wylądowała w Radley bo była pionkiem A

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam mieszane uczucia co do zakończenia, sama historia Cece mi się podobała, była w miare spójna i miała sens, może nie do końca, ale biorąc pod uwage jak namieszali w tym serialu przez te 6 sezonów to nic nie byłoby w stanie tego wszystkiego poukładać w logiczną całość. Jednak mimo wszystko nie podoba mi się wątek Sary jako RC i BV, z tym drugim podejrzewałam, że to nie będzie nic wielkiego, no bo w końcu BV nie miała jakieś większych scen w serialu i wprowadzanie trzeciej złej osoby byłoby bez sensu. Ale serio? Sara? Postać wprowadzona dopiero w 3 sezonie i to jeszcze bez motywu. Bezsensu. Nie podoba mi się też sam wątek Cece jako chłopca, mogli to inaczej rozegrać, że jednak Ali ma siostre. Geje lesbijki, transwestyci okej, niech sobie są, nawet w pll, ale głupio, że najważniejszy wątek w serialu rozwiązali w ten właśnie sposób. Nastanawia mnie troche dlaczego tak się stało, albo Marlenka zrobiła to dla beki. Bo ten finał wygląda jakby wpadła na niego czytając na necie najbardziej bezsensowne teorie. Albo jako lesbijka czuję, że jest w mniejszości seksualnej i wprowadziła transwestyte.

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja nie rozumiem motywu : "śmierć"Charliego i nagle TADAM w Radley pojawia się nowa dziewczyna ?(tak w ogóle to tak szybko można się przekształcić w dziewczynę ? ;d i to w dodatku taką dziewczęcą już mogli wybrać jakąś bardziej męską aktorkę xD) Skoro Pani D nakręciła historię o śmierci jej syna to równie dobrze mogła Cece wyciągnąć z Radley

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja kurczę nie mogę pojąć jednej rzeczy. Cece przypadkiem trafia w głowę Ali, która później zostaje zakopana... jakim cudem udaje jej się w to wkręcić swoje własne zaginięcie, gdzie tak naprawdę powinna nie żyć po zakopaniu żywcem? Nie rozumiem kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Po pierwsze Bethany zepchnęła panią C. kiedy ona (beth) i Cece były małe, to jakim cudem potem jak Ali i Toby byli nastolatkami pani C żyła???? Pomylili po prostu czasy. I przepraszam bardzo skoro Cece (czyli charlotte) tak bardzo kochała Alison to czemu przed jej zniknięciem ją dręczyła tymiu SMS a potem dziewczyny? przypominam ze Ali uciekła bo się tak bardzo bała WŁAŚNIE CECE!!! czy cece aby na pewno kochała Ali? bo skoro tak to czemu znęcała sie nad nia i doprowadziła do jej ucieczki? To wszystko sie nie klei i tyle. Moim zdaniem większy sens miałoby to że Aria jest A, wtedy wszystko by się idealnie poukładało, a tutaj z Cece kompletnie pomieszane czasy i niedogodności...

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapraszam na mojego bloga :3
    http://mywordsbookmovie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...