Powitanie + Analiza Promo


Hej jestem nową autorką postów, aczkolwiek na próbę, ale mam nadzieję, że moje posty przypadną nam do gustu i razem zostaniemy na długi czas. Nazywam się Wera, ale na Google podpisuje się pod pseudonimem wytrwała na zawsze. Moją ulubioną kłamczuchą jest Aria co można zobaczyć w zakładce Adminki. Interesuje się PLL od kiedy to szukałam serialu, by złagodzić swój stres przed testem gimnazjalnym i tak kwiecień upłynął mi na oglądaniu serialu.
To chyba wszystko o mnie przejdźmy do tego co was naprawdę interesuje.

Gdy zgłaszałam się tutaj w mejlu przesłałam analizę promo 6 sezonu. Wiem, że to było już dość dawno, ale postanowiłam wam jednak pokazać moje przemyślenia co do tego.

Dla przypomnienia promo:



Na początku widzimy kogoś wchodzącego gdzieś, pierwsza myśl to Charles, ale to tylko buty, więc moim zdaniem równie dobrze mógłby to być jakiś policjant. 

Wygląd dziewczyn:




Sądzę, że Charles planuje odtworzyć całą te noc gdy Ali zaginęła, dlatego Aria na nowo ma pasemka we włosach, Hanna ubrania w kwiecistych wzorach, Spencer ma sweter podobny do tego co w tą noc, a Emily sportową bluzę.

Oglądając moment z Moną dochodzimy do wniosku, że została ukarana przez A za przeciwstawienie się. Ale jeśli Charles chce odtworzyć tą noc to Mona może tu odgrywać rolę Ali. Czyli to znaczy, że A będzie chciało ją zabić? A może właśnie chcę tego uniknąć?



,,He's going to kill me - M" - wiadomość najprawdopodobniej od Mony, a co jeśli nie? Czytałam masę spojlerów na temat 6 sezonu, z czego większość była wyssana z palca. Jeden spojler głosił ,,Wszyscy którzy umarli w serialu tak naprawdę są ukryci w domku dla lalek'', gdyby to okazało się prawdą mógłby być to ktoś kto wydawało nam się, ze nie żyje, a mianowicie Maya. W końcu nie widzieliśmy jej ciała. A PLL nauczyło nas już, że wszystko jest możliwe. Jednak osobiście uważam, że ożywianie tych wszystkich postaci byłoby już lekką przesadą.



Na kolejnym zdjęciu widać Arię czytającą coś, wygląda na załamaną, potem patrzy w górę z wściekłością (zapewne na kamerę przez którą Charles wszystko widzi). Czyżby coś stało się jej najbliższym? Ezrze, Mike'owi, jej rodzicom? A może w liście jest napisane jakaś straszna prawda o której nie miała pojęcia?


Kolejna sprawa: Alison. W promo widzimy ją chodzącą po lesie w koszulce z tamtej nocy.
Mam dwie opcje co do tego:
1) Charles ją porwie zaraz po wyjściu z więzienia i każe odgrywać tamtą noc
(pamiętacie tę noc, wiemy, że wtedy przewinęło się wiele osób. Wiemy też, że nie tylko jedna osoba miała na sobie dobrze nam znany żółty top. A co jeśli Ali ma odgrywać na przykład role Bethany? Może w ten sposób chcą nam pokazać dokładnie co się wtedy wydarzyło)
2) Ali po wyjściu z więzienia da się złapać Charlesowi, podczas gdy policjanci będą ją śledzić, by odkryć domek dla lalek i uratować kłamczuchy.



Dalej widzimy Tobiego w pokoju Ali, większość sądziła, że chodzi o to, że policja dotrze do domu dla lalek, ale ja przyjrzałam się temu dokładniej i co dostrzegłam? Korytarz, jak w każdym normalnym domu zrobiony korytarz, jednak w Doll House wiemy, że tylko pokoje były zrobione, nie korytarze. Czyli to zapewne jej prawdziwy dom.



A wy co myślicie o promo, uważacie, że jest dobre? Osobiście nie mogę się tego doczekać i mam nadzieję, że Marlene nie daje nam złudnej nadziei, bo póki co szykuje się ekstra sezon.

Czekam na wasze opinie w komentarzach ;)


Udostępnij:

4 komentarze

  1. Fajny post.Zgadzam się z tobą co do większości, wydaje mi się jednak że Toby dotrze do Dollhause Bo przecież były tam dwa pomieszczenia z domu Ali salon i jej pokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś tam dotrze, ale właśnie ze względu na ten korytarz który w Doll House nie został zrobiony skłaniam się do tego, by myśleć, że to prawdziwy pokój Ali.

      Usuń
  2. Strasznie ciekawy post *0* Co do promo przyznam zapowiada się dużo akcji ahh.. i w dodatku dali jak Mona śpiewa *0* plus dla nich ;P Czekam na więcej postów z twojej strony :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe spostrzeżenia. Nie mogę doczekać się twoich kolejnych postów

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...