Po 6x10 - Co to ma znaczyć?!

Postanowiłam pokazać wam niedorzeczności, które wynikają z naszego ''Summer Of Answers''. Niektóre są naprawdę dziwne...



1. Śmierć Marion Cavanaugh. 
Charles/Cece jest ponad 7 lat starszy/starsza niż Ali. Gdy ma 13-14 lat, Bethany zrzuca Marion z dachu. Gdy Ali ma 14 - 15 lat Marion przyłapuje Toby'ego i Ali w pokoju chłopaka. Wniosek z tego taki, że był to duch pani Cavanaugh! Czy ktokolwiek śmie w to wątpić?!


2. Jason spotykał się ze swoim bratem transwestytą.
To podwójnie ohydne... Nie dość, że to jego rodzeństwo to jeszcze brat!


3. Tymczasem w piwnicy DiLaurentisów...
Hmm... A czy Pam, Veronica, Ella i Ashley nadal siedzą w tej piwnicy? Minęło już pięć lat...


4. Cece w Dollhause
W domu lalek Charles włożył garnitur. Poza tym Gdzie ona upchnęła te wszystkie włosy?!


5. Z jakiej racji Sara pomagała Cece?!
Błagam, co za dno, przecież ona ich pewnie nawet nie znała. Co Kłamczuchy mogły jej zrobić? Poza tym Sara została wprowadzona 10 odcinków temu (tzn. była wcześniej wspominana, ale nie było to niby nic szczególnie ważnego), a już odgrywa jedną z największych ról w serialu.


I wiele innych....
--------------------

Dla mnie to wygląda jakby Marlene kilka odcinków przed finałem przebrała sobie teorie w internecie. Wybrała te najbardziej niedorzeczne i postanowiła w oparciu o nie nakręcić 6x10. Jestem rozczarowana...

Udostępnij:

29 komentarze

  1. Biedne mamy kłamczuch, siedzą w tej piwnicy już 5 lat.
    Jason i CeCe/Charles. To rodzeństwo, w dodatku bracia. To naprawdę straszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre teorie napisane przez fanów miały dużo więcej sensu niż to co zaprezentowała nam Marlene, a najlepsze jest to, że nadal nie wiemy np. kto zabił mamę Ali :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoria o Arii najlepsza

      Usuń
    2. Dali nam tyle wskazówek na Arię. Chyba najwięcej spośród wszystkich Kłamczuch.

      Usuń
  3. Z Sara to proste ... wcale nie była więziona tylko też była czarnym charakterem, a kiedy znaleziono dziewczyny odegrała role smutnej i skrzywdzonej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się wydaje że CeCe może współpracować z prawdziwym A, przecież ciągle widzieliśmy sylwetkę mężczyzny...

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. jest potworna, nie sądziłam że aż taki błąd zrobią.
    2. FUUUUUUUUUJ i tyle xD ale rozumiem Charlotte (strAsznie polubiłam jej "nowe" imię!), chciała być bliżej rodziny, nie koniecznie czuła "to coś" do Jasona raczej.
    3. Wszyscy mają z tego ubaw, ja też xD ale uważam, że w przeciągu spraw, to jest najmniejszy problem. Może jak Ali wróciła do domu to znalazła #PLLMoms i je wypuściła. Po prostu to było najmniej istotne w odcinku.
    4. W tej wielkiej masce dziadka (idk) na tyle głowy. Ja się bardziej dziwię, co ona sobie tam upchała, żeby z drobniutkiej Charlotte zamienić się w wielkiego faceta. Ile gąbek musiała tam mieć, haha xd
    5. Dla mnie to jest tak niezrozumiałe, że o rany. Kompletnie nie wiem co powiedzieć na ten temat. Ona chyba była ostatnią, którą podejrzewałam. Może do RC pasuje... ALE CZARNA WDOWA? no naprawdę, przecież ona się pojawiła nie dawno.

    Wiem, że to nie moja sprawa, ale mam propozycję posta. Coś w stylu: "To było wiadome od początku!" takie powroty do poprzednich odcinków, gdzie, teraz wiedząc, widać gołym okiem że ona to A :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do propozycji posta to sama się nad tym zastanawiałam i jak tylko znajdę chwilę to przeczytam streszczenia odcinków, w których pojawiała się Cece lub jeśli się uda nawet je obejrzę i spróbuje coś takiego napisać.

      Usuń
  6. nie tylko Ty :( sama nie wiem co o tym myśleć, po tym odcinku spodziewałam się zaskakującego zakończenia, jakiś fajerwerk itp trochę za bardzo to wszytsko zostało skomplikowane i grubo przesadzone...brat transwestyta ? no błagam..


    -I

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEM TEZ BARDZO ROZCZAROWANA!! Napewno wzięła ta teorie z internetu lol tu jest np na youtubie jest dokładnie ta sama teoria co 6x10 a podana o wiele dawniej ; https://youtu.be/kaZuvRnmR24

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem rozczarowana, beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez uważam że to trochę przesada. Tego nie spodziewał się nikt. Wyszło na to że każdemu bohaterowi mogła przypisać historie by był Charlesem. Z cece było najłatwiej po prawie nic o niej nie wiedzieliśmy to samo Sara. A co z melisa? Czy Werner?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się w stu procentach :/
    Trochę się zawiodłam na tym całym finale. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się finał na tyle podobał, że te małe błędy wybaczam :D A jeśli chodzi o CeCe i Jasona to owszem jest to ohydne jednak z tego co widać Cece nie ma za równo pod sufitem więc... i moim zdaniem cała ta historia jest trochę zbyt słaba żeby wybaczyć jej wszystkie złe rzeczy, które zrobiła kłamczuchom bo gdyby to nie był serial to człowiek już dawno załamałby się psychicznie po takich przejściach jednak mimo to uważam, że finał udany, cieszę się, że -A to nie Wren :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak myślicie kto idzie po Ali 5 lat później ? Zauważyliście że ma ona inne nazwisko ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podobało mimu tych paru niedociągnięć. Uważam, że to jest chyba najlepszy zakończenie jakie mogliśmy dostać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem bardzo rozczarowana. Serio Cece A ? Wolałabym, aby to Wren był, Czarną Wdową Melissa, a Red Coat Jenna lub właśnie Cece. Strasznie zawiodłam się na Marlene. Znienawidziłam ją xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dodam jeszcze wątek żółtych topów. Beth ukradła top Cece i go ubrała mimo, że widzimy, że Cece jest tej nocy w żółtym topie. Dodatkowo ma na sobie makijaż i rozpuszczone włosy. Chwilę później uderza Ali w związanych włosach, bez makijażu i ubrana na czarno. WTF? A Sara?! Cece mówiła, że widziała Red Coat obserwującą dziewczyny. Na jaką cholerę obca dziewczyna, z innego miasta miałaby obserwować dziewczyny. Jeszcze niech mi ktoś wmówi, że osoba w czerwonym płaszczu dobrze się wtapia w tłum. :'D A o nocy śmierci Ali już nie wspomnę. Co to ma być?! Noc pomyłek?! 1. Cece bierze Ali za Bethany i ją wali kamieniem. 2. Mrs. D zakopuje żywą Alison, bo ,,a pewnie jest martwa, to co ja będę sprawdzać" 3. Mona uderza łopatą Bethany, bo bierze ją za Ali. (swoją drogą bardzo mi się podobał ten wątek, a także to, że Mona aż do ujawnienia się Cece myślała, że uderzyła Ali, jeśli się nie mylę) 4. A na końcu Melissa zakopuje Bethany żywcem, nie sprawdzając, czy żyje, bo uznała że to Ali, którą zabiła Spencer. Najbardziej idiotyczny odcinek ever. Moim aktualnym marzeniem jest usiąść w styczniu przed komputerem i usłyszeć ,,w tamto lato stanęliśmy twarzą w twarz z transseksualnym/ą Cece/Charlotte/Charlesem, teraz poznajcie nowe A! Okej, żartujemy! Przygotujcie się na prawdziwy finał i ujawnienie A, bo daliście się nieźle nabrać!". Cóż... Marzenia fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Może Marion żyje? Jakimś cudem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą w stu procentach.
    Marlene zapowiadała że finał będzie taki zaskakujący. Taki cudowny.
    Wszyscy będziemy płakać. Ja o mało co się nie rozpłakałam... Z tej żenady.
    Jak zobaczyłam Cece to myślałam, że to ona zabiła Charlesa... Ale nie one nim jest... A raczej była
    Wgl albo tego nie skumałam albo tego nie wyjaśnili. Kto zabił Panią D?
    Ogółem odcinek najgorszy z całego sezonu.
    Kolejna bzdura. Jeżeli w dollhaus była Cece to czemu była w garniturze skoro no teraz jest dziewczyną. I to nir jest postura dziewczyna, ta co jest na zdjęciu... Co zrobiła z włosami, i za przeproszeniem biust też sobie obcięła na ten dzień ?
    A Sarę to przemilczę... Jena, Melisa tyle podejrzeń żeby były RC a oni dają Sarę?!?!?! Mogła się utopić w tym pieprzonym prysznicu ;/
    Właśnie tego się bałam, że zepsują mo cały serial w nie całą godzinę.
    A z mamą Tobiego masz racje.
    W 2 sezonie on powiedział Em, że rok temu zmarła jego mama. No a nagle okazuje się, że zmarła kilka lat wczesniej. Sory Toby spóźniłeś sie na pogrzeb żadnych parę lat.
    Nie zdziwiłabym się gdyby teraz PLL miało o polowe mniej fanów.
    Ogółem to ja byłam bardzo zawiedziona.
    Nie raz Marlene mówiła, że Charles to chłopak.
    Z tego wszystko to nawet końcówka mnie nie zaciekawiła. ;/

    Gratulacje dla reżyserów... Serdeczne 2- na 10

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Zgadzam się z Tobą całkowicie. Sara nie miała motywu, żeby śledzić nasze dziewczyny na własną rękę. Bo po co? Nawet ich nie znała, dopiero jak CeCe ją wytropiła, że to ona jest RC, to może to ma jakiś sens... Ale tak? I gdzie podczas tego odcinku byli chłopaki od dziewczyn? Nie wierzę, że na tak długo zostawiliby Kłamczuchy same, nawet nie dzwoniąc. Jeszcze Charles/Charlotte/CeCe - co to ma być? Ostatnio modny stał się temat związków homoseksualnych i wszystko co za tym idzie. Już nie wiem czy on/ona/ono zmieniło płeć czy nie. Bo skąd ma cycki? Aaaa a co stało się z Jasonem i panem D.? Wg mnie odcinek mocno naciągany, dużo luk, niepomyślany. Zepsół mi trochę ten cały serial :( Wszystkie sezony super, każdy odcinek dopracowany, a tu coś takiego... I jeszcze te 5 lat później. Wiadomo o czym to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się wydaję że A. miał być Wren ale kiedy wyszły "przecieki" musieli na szybko coś wymyślić :) I tak powstała Charlot

    OdpowiedzUsuń
  20. http://a-teamofficial.tumblr.com/post/126508347053/some-flashbacks-are-fake-they-are-made-of-persons

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, teraz należy zatuszować niedociągnięcia.

      Usuń
  21. rozumiem,że rodzeństwo to jest ochydne,ale mi akurat nie zawadzaja osoby transeksualne,to tez ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie zawadzają, no cóż to nie moja sprawa co ktoś robi ze swoim życiem... Jednak (pomijając kwestię rodzeństwa) byłabym na miejscu Jasona zniesmaczona dowiadując się, że mój partner zmienił płeć i to ukrywa, ale to tylko moje zdanie.

      Usuń
  22. Ali zaginęła gdy miała lat 13 zdaje się, wtedy też Toby już siedział w poprawczaku prawda? W każdym razie flashback musiał być gdy byli młodsi, pewnie z 11-12lat mogli mieć. Nie zmienia to oczywiście faktu iż jest to wielki błąd scenarzystów bo lata się i tak nie zgadzają co wiem, ale w opisie wyżej jest błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ali zaginęła w 2009 roku (czasu serialowego oczywiście), na początku sezonu 6 był rok 2012 i Kłamczuchy miały po 18 lat. Znaczy to, że w 2009 Alison miała lat 15 ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...