Q&A czyli dowiedz się więcej o nas

Hej. Wracamy do obiecanej serii Q&A. Głosowanie zakończone, wyniki już są znane.
Zapraszam do rozwinięcia!



A tak wyglądają wyniki głosowania, jak widzicie znaczna większość jest za :)


Jak więc widzicie znaczna większość jest za, a więc czas zacząć.
Postanowiłyśmy, że odpowiemy na 6 podstawowych pytań w poście, a o resztę wy zapytacie POD TYM POSTEM, przed pytaniem pisząc imię/ksywkę adminki do której kierujecie pytanie.
np. PAULINA: Na jaki profil do liceum uczęszczasz?


6 podstawowych pytań ustalonych przez nas:

1. Jak mam na imię
2. Ile mam lat
3. Czym się interesuję
4. Moja ulubiona kłamczucha
5. Do której z kłamczuch jestem najbardziej podobna pod względem charakteru
6. Moja ulubiona para

A tak odpowiadałyśmy:

Ann
1. Ania
2. 19
3. Fotografia, ekonomia, rachunkowość, muzyka, filmy, seriale oraz opowiadania
4. Aria
5. Mieszanka wszystkich kłamczuch, ale najwięcej mam z Ali, Hanny i Emily
6. Ezria <3

Nox
1. Ola
2. 15
3. Pisanie, aktorstwo, sport
4. Emily i Spencer
5. Zdecydowanie Spencer
6. Wrencer, Temily

Mrs.Hope
 1. Sandra
2. 13
3. Pisarstwo, muzyka, seriale
4. Aria
5. Połączenie Hanny i Alison
6. Ezria 

Ver
1. Ola
2. 13
3. Literatura, rysowanie
4. Aria
5. Mieszanka Spencer i Arii (dużo się uczę i mam mnóstwo zajęć dodatkowych, jak Spencer. Mam kreatywną duszę i lubię literaturę, jak Aria
6. Haleb

Panna Paulina
1. Paulina
2. 18
3. Podróżowanie, pisarstwo, taniec
4. Aria i Spencer
5. Aria ze względu na oryginalność, a Hanna natomiast ze względu na zwariowaną osobowość
6. Spoby, Haleb

PRZYPOMINAM, PYTANIA POD TYM POSTEM





Udostępnij:

34 komentarze

  1. Do Nox: z kim shippujesz Arie?
    Do Nox: Teraz do liceum/technikum/zawodowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej to chyba z Jake'm, ale lubiłam też Noela :)
      Ostatnia klasa gimnazjum ;)

      Usuń
  2. To ja wiem :). Chodziło mi o to, gdzie zamierzasz iść? Nie sprecyzowalam pytania. Wybacz :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie do dziewczyn, które instersując się pisaniem. Macie może jakieś opowiadania/wiersze do opublikowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisze na Wattpad, moja nazwa to MrsSmerfetka. Dotychczas opublikowałam tylko trzy "rozdziały" jednej z moich "książek". Wszystko jest pisane na telefonie, więc mogą zdarzyć się niedopatrzenia. W "Piątkowe wieczory" rownież są krótkie opowiadania mojego autorstwa.

      Usuń
    2. Moje ,,teksty" będę dodawać od czasu do czasu na moim drugim blogu.

      Usuń
    3. Wystarczy kliknąć na moją nazwę i wszystko się wyświetli :)

      Usuń
    4. Ja co prawda napisałam, że opowiadania ale ja je lubię czytać i pisać więc stwierdziłam, że też odpowiem. Ja piszę opowiadania na moim drugim blogu ale również wzięłam się za napisanie fanfiction. Jak na razie mam rozdział po polsku i przed tym jak mój komputer był wysłany do naprawy zaczęłam je tłumaczyć na język angielski ponieważ właśnie w tym języku chciałabym publikować tą historię. Jak pojawi się pierwszy rozdział to podam wam link w nowej serii, która będę dodawać :)

      Usuń
    5. Dziękuję, uważam, że fajnie piszecie więc stąd moje zainteresowanie. Muszę w takim razie coś poczytać :)

      Usuń
    6. Aktualizacja mojej odpowiedzi (jeśli tak sie da XD)
      http://samequizy.pl/author/verasquie/
      Tu można przeczytać moje quizo-opowiadania :D

      Usuń
  4. Jakie seriale ogl? *-* I jak już to jakie są wasze ulubione pary w tych serialach? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OUAT (Emma i Hopkins, Mary Margaret i David)
      iZombie (Liv i Lowell, Liv i Major, Payton i Ravi)
      The Flash (brak ulubionych par)
      Charmed (Piper i Leo)
      Eye Candy (Lindy i Tommy)
      Teen Wolf (Scott i Kira, Stiles i Malia)
      Stitchers (Kristen i Cameron)
      To były takie ulubione a oglądam jeszcze
      Awkward, Suits, Life Unexpected, Finding Carter, 90210, Arrow, Scream, Hart of Dixie, Star-Crossed i oglądam jeszcze o wiele więcej ale nie pamiętam xd

      Usuń
    2. A więc:
      Teen Wolf - Stydia
      iZombie - Liv i Lowell
      SuperNatural - Sam i Ruby
      Scream - Emma i Kieran
      Dr. House - House i Cuddy
      Teraz zaczynam również New Girl

      To chyba tyle, ale nie mam pewności.

      Usuń
    3. Glee - Santana i Sebastian, Brittany i Sam, Rachel i Jesse
      Scream - Brooke i Jake
      Eye Candy - Lindy i Tommy
      Faking It - Amy i Karma, Amy i Felix

      To chyba wszystko z takich ulubionych, ale nie jestem pewna ;)

      Usuń
    4. Na ogół nie mam czasu oglądać seriali, kiedyś coś tam oglądałam oprócz PLL, ale w końcu stwierdziłam, że nie ogarnę więcej niż jednego serialu na raz, a potem już nie myślałam o serialach. Za dużo obowiązków i zainteresowań, jak na mój limit 24 godzin, z których 8 muszę przeznaczyć na szkołę i drugie tyle na sen.

      Usuń
  5. Mam pytanie do Nox (: Można do cb jakiś prywatny kontakt? Chciałabym porozmawiać o jednym z twoich blogów (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ask - http://ask.fm/nox_pllpoland
      Email - nox_pllpoland@onet.pl

      Pisz gdzie Ci wygodniej ;)

      Usuń
  6. dlaczego nie ma nic o rebellious i Malinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rebellious jest aktualnie głównie naszym grafikiem a co do Maliny to w tym czasie jej jeszcze chyba nie było na blogu, została dodane jakoś pod koniec września na okres próbny...jeśli teraz jednak mogę uzupełnić post o jej odpowiedzi :)

      Usuń
  7. Jakie są wasze marzenia, kochane redaktorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja to mam dużo marzeń, ale większość takich bardziej prywatnych ;) A z tego co mogę zdradzić, to chciałabym wydać serię książek :)

      Usuń
    2. Również mam wiele ale tak na tą chwilę to chciałabym zdać w końcu egzamin na prawo jazdy, w styczniu zdać za pierwszym razem egzamin zawodowy a w maju maturę. No i oczywiście dostać się na studia i mieć fajna pracę :)

      Usuń
    3. Chciałabym kiedyś stworzyć własny serial. Od początku, do końca. Napisać scenariusz, wyreżyserować, dobrać aktorów i również odegrać tam jakąś rolę. To chyba takie moje największe marzenie.

      Usuń
    4. Podobnie jak u Nox, wiele moich marzeń jest zarezerwowanych tylko dla mnie.
      Ale pomijając je chciałabym dostać się na studia związane z informatyką (programista, administrator sieci itp.), ewentualnie z grafiką komputerową. Znaleźć dobrą pracę i wieść spokojne, poukładane życie :)

      Usuń
  8. Ile macie wzrostu moje drogie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...