Zablokowałaś mój numer

Cześć! Ostatnio napisałam Replau Episodes do 1x4 i zapomniałam tam o czymś wspomnieć, więc pomyślałam, że rozbuduje moje przemyślenia w tym poście. A więc Spencer w odcinku wpada na pomysł, by zablokować wszelkie anonimowe numery, e-maile itd. Wszystkie dziewczyny postanawiają to zrobić, by uwolnić się od -A. Wszystko świetnie się układa, Dziewczyny czują się wolne i nie dostają żadnych wiadomości. W tym samym odcinku do domu Spencer wita pijany gość - Wren. Chcę on wszystko naprawić i mówi, że Spenc zablokowała jego numer. Ta zaprzecza i wyjaśnia, że zablokowała tylko te anonimowe. A więc tutaj pojawia się pytanie - Czemu Wren miał Anonimowy numer? Na pewno miał tez zwykły numer, dzięki któremu kontaktował się ze Spenc, jednak mógł mieć też drugi numer za pomocą, którego wysyłał Sms jako -A. 

Ale czy to nie dziwne, że Spencer nie zapaliła się czerwona lampka? Z pewnością kontaktowała się z doktorem kiedy chciała się z nim spotkać. A więc mężczyzna na pewno ma dwa numery i jeden z nich jest w telefonie Spenc. Natomiast drugi już nie, dlatego nie mógł się z nią połączyć. Czemu inteligentna Hastings nie powiązała ze sobą faktów? 


Zablokowała Anonimowe numer. Wren nie mógł się z nią połączyć, a więc od razu coś świta, prawda? 

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Ale anonimowe numery to nie są nowe numery tylko zablokowane istniejące. Każdy może zrobić ze swojego numeru - numer anonimowy. Wielu ludzi tak robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już trochę do przesady kombinujecie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesadne kombinowanie to robienie teori na podstawie obrazka, tablicy z napisem -A nad postacią, czy doszukiwanie czegoś w normalnym zachowaniu, to co napisałam w poście jest wskazówką która chodź została podstawiona nam pod nos, to większość ja zignorowalo.

    Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...