PLLcast #24 Podsumowanie i pożegnanie +nowa seria

Jak już ogłaszałam to już koniec PLLcast, zapraszam Was na post podsumowujący/pożegnalny. W rozwinięciu znajdują się również informacje na tematy nowej serii!

Ilość postów: 23 + post pożegnalny
Łączna ilość wyświetleń: 15 208
Średnia liczba wyświetleń jednego posta: 661
Najpopularniejsze posty: 
1. #12 (1158wyświetleń)
2. #20 (1072 wyświetleń)
3. #10 (1021 wyświetleń)
4. #11 (907 wyświetleń)
Pierwszy wpis: 20.10.2015

Pożegnanie
Na samym początku seria zapowiadała się świetnie. Pozwoliła Wam, jak i mnie poznać aktorów PLL lepiej. Po pewnym czasie poczułam do niej niechęć i za każdym razem, kiedy miałam się zabrać za pisanie popadałam w zły nastrój. Jednak kiedy udało mi się znaleźć ciekawsze tematy, wszystko się zmieniło i ponownie zasiadanie przed ekranem komputera, by coś dla Was napisać było czystą przyjemnością. Pomimo małej aktywności, jaką wykazywaliście w komentarzach, mogę powiedzieć, że to jedna z najlepszych serii jaką prowadziłam. Wolę jednak ją zakończyć, by nie zrobiła się nudna i nieprzyjemna dla nas wszystkich. Mam nadzieje, że czytanie moich wypocin sprawiało Wam przyjemność i (być może) dowiedzieliście się czegoś nowego o naszych ulubieńcach.  Teraz jednak pora pożegnać PLLcast i powitać The Best And The Worst. Dla przypomnienia. Każdy post z serii będzie podzielony na dwie części. Jedna poświęcona postaciom, druga aktorom. Zobaczymy kto jest w czym najlepszy, a kto najgorszy.

W najbliższym czasie chciałam dodać wpis, odnośnie zmiany jaka nastąpi w moim grafiku. Tam dowiecie się w jakich dniach posty będą publikowane. Teraz życzę Wam miłego wieczorku i do zobaczenia!

PS chciałam jeszcze podziękować za każdy komentarz i wyświetlenie, bardzo (naprawdę bardzo) dziękuje!

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...