PLLcast #15

Zmiany -Jak zmienili się nasi ulubieńcy, z upływem lat? 

Lucy Hale

 Czy tylko mnie przeraża Lucy z 2004? Te brwi zdecydowanie jej nie pasowały. Natomiast dalej, jest już tylko lepiej. A rok 2016 dla mnie prezentuje się najlepiej. Aktorka wygląda cudownie, pomimo, że wolałam ją w dłuższych włosach, tutaj prezentuje się perfekcyjnie. 
Shay Mitchell
 
 Widać, że w 2014 wybrała sobie drogę, którą podąża do dziś. Elegancja i klasyka. Dla mnie w 100% rok 2014 należy do aktorki. W dodatku delikatnie rozjaśnione końcówki, świetnie się prezentowały. Mam nadzieje, że kiedyś powrócą. 
Troian Bellisario 
 Dla mnie Troian omalże się nie zmieniła. Wyglądała cudownie w każdym roku, jednak szczególnie pokochałam ją w 2014. Czy tylko ja mam wrażenie, że Bellisario w ogóle się nie starzeje? Ma na swoim koncie trzydziestkę, a prezentuje się tak młodo. Zazdroszczę!
Ashey Benson 
 Tutaj tak jak w przypadku Lucy muszę przyczepić się do brwi. Mam świadomość, że w tamtym okresie modne były cieniutkie brwi, jednak po prostu (dla mnie) źle to wygląda! Rokiem należącym do Ashley był zdecydowanie 2012.

Sasha Pieterse 
 Jestem zakochana w Sashy w 2010. Była taka młodziutka i urocza. Teraz natomiast jest przepiękną kobietą, jednak jak dla mnie króluje rok 2014.


 Co chcecie zobaczyć w przyszłym tygodniu? 
-Osiągnięcia #2 -kampanie
-Ukończone szkoły
-Rodzina

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Dla Troian czas się rzeczywiście zatrzymał. Najcudowniej wyglądała chyba Sasha i Ashley.
    Czy z Ashely coś Ci się nie pokićkało? Bo na obrazku jest dwa razy rok 2010...
    Ukończone szkoły, please

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Ashley wyglądała najlepiej w 2010 r. Na zdj w tej białej bluzce a zresztą się zgodzę . Co do Shay to jak dla mnie nie chce być klasyczna a zrobić się na coraz bardziej seksowną .

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy: 2016
    Shay: 2016
    Troian: 2014 (chociaż właściwie u niej zmieniały się tylko fryzury haha)
    Ashley: 2010 (tu jest chyba błąd z rokiem ale chodzi mi o tą w białej bluzce)
    Sasha: 2014

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...