PLLcast #1

Witam na pierwszy post z serii PLLcast, w którym zastanowimy się nad relacją aktorek, które wcielają się w role kłamczuch. Nie zabraknie również zabawnych gifów, zdjęć, czy wywiadów związanych właśnie z obsadą serialu! 
Na początku chciałabym powiedzieć, że wszystko co za moment przeczytacie to tylko i włącznie moje zdanie. PLL interesuje się już od dawna, a więc zdarza mi się czytać wiadomości na temat aktorek tam grających, oglądać wywiady, przeglądać IG, czy Facebooki. Z tej całości udało mi się wyciągnąć pewne wnioski. 

Zacznijmy od osób, które moim zdaniem mają najlepszy kontakt: 
Ashley*Shay 
Lucy*Troian
Lucy*Janel 
Lucy*Sasha 
Troian*Ashley 
Janel*Ashley 

Osoby, które mają najgorszy kontakt: 
Sasha*Ashley 
Sasha*Shay 
Lucy*Ashley 
Lucy*Shay 

Oczywiście osoby, które zostały umieszczone w drugiej kategorii nie próbują się nawzajem pozabijać z nienawiści. W żadnym wypadku. Jednak ja zdołałam zauważyć pewien "dystans" między nimi. Może Lucy i Ashley dogadują się dobrze, jednak co do Sashy widzę tutaj pewien "problem". Mianowicie z obsady PLL, prócz Lucy nikt nie złożył aktorce życzeń urodzinowych na IG, czy Facebooku. Wiem, że teraz możecie pomyśleć, że mogły do niej zadzwonić, wysłać SMS, czy cokolwiek innego, a nie robić to na widoku, gdzie wszyscy te życzenia będą mogli przeczytać. Tak. Ale nie ważne kto obchodzi urodziny zawsze cała ekipa składa tej osobie życzenia, na niczym innym jak portalu społecznościowym. Czemu z Sashą była więc inaczej? 

Wiele osób zauważyło również, że Lucy rzadko kiedy pojawia się na zdjęciach grupowych, a w centrum uwagi jest Ashley i Shay, a czasem zdarza się i Troian. Szczerze ja uwielbiam czytać komentarze na Instagramie, pod zdjęciami gdzie brakuje Panny Hale. Kiedyś dotarłam do "teorii" albowiem Lucy jest zapatrzoną w siebie gwiazdką, która uważa, że jest na równi z Beyonce. Niektórzy twierdzą, że Lucy jest szykowana przez resztę, ponieważ jej kariera posuwa się w najlepszą stronę. 

Kończąc wątek Lucy i Sashy chciałam dodać, że moim zdaniem dziewczyny mają dobry kontakt z Ashley i Shay. Tylko po prostu nie próbują zawrzeć przyjaźnij, a chcą pozostać w zdrowej znajomości. Natomiast "ButtahBenzo" skupia na sobie ogromną uwagę i może przez to nie widzimy Ashley i Shay w otoczeniu reszty "kłamczuch". I wiem, że cała piątka wygląda tak jakby była nierozłączona, jednak chyba nikt nie zaprzeczy, że widać różnice między znajomością Shay i Ashley, a przykładowo Ashley i Sashy. Trzeba pamiętać, że dziewczyny tylko grają najlepsze przyjaciółki w serialu, a nie są w nimi w rzeczywistości. Więc nie wsadzajmy je do worka z napisem BFF, tylko dlatego, że między nimi jest dobra atmosfera.

W następnym poście prześwietlimy znajomości chłopców, jak i zobaczymy czy dobrze dogadują się z dziewczynami. A teraz czas na odrobinę zabawnych gifów, zdjęć, czy sytuacji. 
 Uwielbiam oglądać wywiady z Lucy. Wydaje się być strasznie uroczą osoba, która niejednokrotnie wygląda jak zagubiony szczeniaczek. 

 Wiem, że może to dziwne, ale te gify trochę mnie rozbawiły. A konkretnie chodzi o przedostatni. Widzicie ten blask w oku Shay widzącej, że niedługo spróbuje swojego dania? Strasznie przypomina mi to mnie. 

 1. Wszyscy chłopcy, za każdym razem kiedy dowiedzą się o rozbieranej scenie, są jak: nie będę jadł, przejdę na dietę.
2. Myślę wtedy: "Jesteście gorsi od dziewczyn. Dajcie spokój". 


Może czas na chwilę "miękkich serc" z naszymi uroczymi aktorami? 
 Każda fanka Tylera przyzna, że wygląda on uroczo, a na dodatek trochę zabawnie. 

 Nie wiem czy tylko a tak mam, ale Sasha i Lucy to dla mnie najbardziej urocze istoty na świecie.

Filmik 
Kocham, uwielbiam tą grę! Szkoda, że nie kontynuują jej dalej bo naprawdę bardzo przyjemnie oglądało mi się te filmiki.

Udostępnij:

8 komentarze

  1. analizowanie relacji aktorek jest trochę dziwne. po co w to wnikac? czy musza sie lubic? nie musza - to ich praca. wnikanie w ich zycie prywatne i uczucia prywatne jest troche nie na miejscu. blog jest o serialu. co innego pisac o wywiadach czy wyjsciach oficjalnych ale to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to interesujące :) w końcu ten blg jest takze o aktorach serialu i fajnie jest wiedzieć jakie relacje ich łączą. Podoba mi się Mrs.Hope :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym powiedziała tez, że Troian i Janel mają dobry kontakt :)
    zaciekawiło mnie zestawienie Janel i Ashley oraz Janel i Lucy :)
    -kala

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ta seria. Tylko tak jak koleżanka wyżej zastanawiam się na relacjami Janel&Ashley, Ashley&Lucy? Mogłabyś opisać? Chyba,że coś przegapiłam, jak tak to przepraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wrazenie, ze Ashley i Lucy maja bardzo dobry kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ash i Lucy mają dobry kontakt, przynajmniej około rok temu miały ;) Jak się popatrzy na starsze zdjęcia na ich ig to całkiem sporo mają wspólnych ( u Ash jest teżsłodkie zdjęcie z jej 16 urodzin na którym jest też Lucy )

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem one wszystkie nazwajem się tam lubią. po prostu Lucy i Sasha mają najleposzy kontakt ze sobą, a resztę z chłopakami. Widocznie są tkaie same. Ja mam jedną przyjaciółkę i nie dogaduje się z innymi dziewczynami. Więc może mają tak samo, lubią ale nie pzyjaźnią
    Shay i Ashley od początku mają się "ku sobie" i stąd buttahbenzo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...