PLLcast #2

Witam was w drugiej części serii PLLcast! Dzisiaj zastanowimy się nad znajomością męskiej części ekipy, jak również sprawdzimy czy chłopaki dobrze dogadują się z serialowymi kłamczuchami. Zapraszam do rozwinięcia! 
Osoby, które dogadują się najlepiej: 
 Lucy*Ian
Shay*Ian
Ian*Keegan
Ashley*Tyler
Troian*Keegan
Sasha*Ian
Lucy*Keegan
Lucy*Tyler
Sasha*Keegan
Ashley*Ian

Osoby, które dawniej/teraz dogadują się najgorszej: 
Troian*Ian
Sasha*Travis

Zacznijmy od osób, które dogadują się najlepiej. Jak widać na liście często przewijała się Lucy, która moim zdaniem dogaduje się lepiej z męską częścią ekipy. Ostatnio również trafiam na masę zdjęć Shay i Ian'a, a więc trudno było ich tu nie umieścić. Za to oglądałam kiedyś wywiad z chłopcami i zapytani z kim mogliby się umówić odpowiedzieli jednosłowne "Lucy". Może pomijając Ian'a, który wybrał Lucy, Troian i Ashley. Niespodziewanie pojawiła się również Sasha! Zauważyłam, że blondynka ma świetny kontakt z Ianem i Keeganem. Za to między Troian i serialowym Toby jest "chemia", która zainspirowała producentów do zapoczątkowania Spoby. I skończywszy na Ashley i Hardingu. Uwielbiam ich razem! I kiedy Benson "dokucza" aktorowi w obecności kamer -bezcenne.

Przechodząc do drugiej kategorii. Czytałam, że początkowo Troian podchodziła z dystansem do Ian'a i uważała, że jest on natrętny. Jednak z czasem zaprzyjaźnili się. Nie wiadomo mi dokładnie jakie kontakty ma Sasha z serialowym Lorenzo, jednak uważam, że zachowanie aktora z pewnością obrzydziło Pieterse. Bowiem Travis wrzucał na swojego IG wiele zdjęć podpisanych w nieodpowiedni sposób, wszystkie opisy kierowane były do blondynki. A więc podsumowując. Myślę, że na dwójka nie ma dobrego kontaktu. 

Tematy na następne tygodnie: 
-Przyjaźnie aktorów poza serialem
-Osiągnięcia i zarobki
-Związki
-Konflikty

Nie obiecuje, że wszystkie się pojawią, ponieważ nie wiem jak to będzie ze zdobywaniem informacji, jednak postaram się.

A teraz czas na zabawne zdjęcia, wywiady, gify i całą resztę!  
Coś na słodko: 
Tak jak wspominałam w poprzednim poście - Lucy jest strasznie urocza. 

  Tylko dla mnie Tyler na trzecim gifie wygląda jakby miał zasnąć? Jednak na kolejnej animacji działa Ashley skutecznie go wybudził.

Czas na chwile śmiechu:
 1. Czujecie się bezpiecznie jadąc moim samochodem. prawda? *wjeżdża na podwyższenie*
2. Ktoś jeszcze chcę bym spróbowała jego Hot-Doga? Kocham jeść. Znaczy kempingować.
3. Jestem przerażona i potrzebuje butelki wina, teraz!

 Czy tylko ja mam takie wrażenie czy Ashley wygląda jakby nie wiedziała co się dzieje, za to Tyler nie mógłby być czarodziejem - w żadnym wypadku! Raz poprawia fryzurę, potem bawi się telefonem. Gdyby ta miotła była prawdziwa, aktor dawno by z niej spadł :) 

 W tej serii zdecydowanie króluje Tyler! Co próbuje znaleźć coś zabawnego, związanego z ekipą trafiam na niego. 

 Nie dziwie się Lucy, że pozapominała wielu wątków. Pracując w takim "bałaganie" sama bym się pogubiła. 



Udostępnij:

10 komentarze

  1. Shay ma świetne kontakty z Keeganem xd aż się dziwię, że ich nie wymieniłaś xd Ta dwójka ma nawet pewnego rodzaju pakt (jeśli nie znajdą pary do danego wieku to we dwójkę wezmą ślub) (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ButtahBenzo tez zabrakło

      Usuń
    2. ButtahBenzo to Shay i Ashley...

      Usuń
    3. Tak zapomniałam o tej dwójce jaką jest Shay i Keegan, mój błąd. Jednak ButtahBenzo to dwója dziewczyn, a tutaj była mowa o przyjaźniach męsko-męskich i damsko-męskich.

      Usuń
  2. Shay i Keegan są najlepszymi przyjaciółmi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dosyc sporo Lucy... Nie wymienila Ian ktory z praktycznie kazdym przyjazni. Jak zwykle co innego piszesz i co innego stwierdzasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzięła się za serię o aktorach, a wie niewiele o ich relacjach.. no cóż ;)

      Usuń
    2. Najciekawsze jest to ze sama napisala z kim przyjazni sie Lucy a z kim Ian i powiem ci szczerze ze dziwnie ze piszac cos nie mogla wyciagnac wnioskow.
      Chyba ze to znowu post sciagniety czesciowo z innej strony.

      Usuń
    3. Nie zrozumiałam połowy tego co napisałaś, ale postaram się wyjaśnić sprawę.
      1. Nie wymieniłam Ian'a? Chyba źle zrozumiałam. Przewija się on non-stop w tym poście.
      2. Gdybym miała wyciągać wnioski z każdej podjętej przeze mnie decyzji...nigdy nie dokończyłabym żadnego posta.
      3. Głównie informacje czerpię z FB i IG. I jeśli w każdej linijce tekstu miałabym to pisać, byłby problem.
      4. Myślę, że jestem osobą, która wie coś o aktorkach i ich relacjach, jednak nie jestem Wikipedią i nie wiem wszystkiego.

      Jeśli coś źle zrozumiałam, piszcie.

      Usuń
  4. możesz częściej dodawać takie zabawne rzeczy z planu czy ogólnie związane z aktorami, bo po prostu chce się takie coś oglądać non stop :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...