PLLcast #3

ILE ZARABIAJĄ AKTORKI PLL? 
Witam was! W dzisiejszym poście prześwietlimy konta bankowe damskiej części obsady. Jeśli komuś przeszkadza, że "zaglądam im do kieszeni", nich nie czyta tego posta. A innych...zapraszam! 
Lucy Hale
Znalazłam informacje, że za jeden odcinek serialu Lucy otrzymuje wynagrodzenie w postaci ok 42 tysięcy dolarów. Nie wiadomo czy reszta aktorek ma większą, czy mniejszą wypłatę i czy ta suma pieniędzy była wypłacana aktorce jeszcze za czasów pierwszego sezonu.
Informacje jakie znalazłam
Ciekawi was ile Lucy zarobiła na pojedynczych filmach? 
The Pirate Fairy: 250,000
Scream: 187,500
Fear Island: 153, 846

Ashley Benson 
Informacje jakie znalazłam
Zarobki za pojedyncze filmy:
Pixels: 250,000
The Great Migration: 187,500
Hey Tucker!: 171,429
Time Warrior: 130,435

Troian Bellisario 
Informacje jakie znalazłam: 
Zarobki z pojedynczych filmów: 
Immediately Afterlife: 214,286
Exiles: 166,667
Martyrs: 333,333
 C.O.G.: 150,000

Shay Mitchell
Informacje jakie znalazłam:
Zarobki z pojedynczych filmów:
Pink'd: 166,667
Rookie blue: 125,000
Aaron Stone: 114,286
Hold My Hand: 86,957

Sasha Pieterse 
Informacje jakie znalazłam:
Zarobki z pojedynczych filmów/seriali: 
Hawaii Five-0: 250,000
Medium: 187,500
CSI: Miami: 153, 846
House: 130,435

Jesteście ciekawi kto może pochwalić się najlepszymi zarobkami, wśród kobiet PLL? Jest to
Holly Marie Combs! 
 Aktorka na swoim koncie ma 14 milionów dolarów. Największe zyski przyniósł jej film "Daughters" za który otrzymała powyżej miliona. W innych filmach również była wysoko opłacona: 
See Jane Date: 800,000
Point of Entry: 717,949
Mistresses: 608,696 
RESZTA EKIPY
Janel Parissh
Torey DeVitto

Nia Peeples

Bianca Lewson 
Laura Leighton

Tammin Sursok
Chciałam podać tutaj również zyski gwiazd, z sesji, czy udziałów w kampaniach reklamowych. Jednak nie udało mi się znaleźć takich wiadomości.

Następne tematy: 
-Przyjaźnie aktorów poza serialem
-Związki
-Konflikty

Teraz czas na chwilę śmiechu!
 Witajcie w apartamencie Ezry.
Nigdy nie zrobiłam nic w tym pokoju.
Ponieważ byłoby to nielegalne.
To tylko Aria.

 Mina Troian bezcenna :')

 Lucy: Mam katar, przepraszam.
Ashley: Pomyśl o arbuzie.
Lucy: Co? Czemu? 
Ashley: Nie wiem, to działa, prawda?

 Jeśli ktoś jeszcze nie wie - talentem Ashley jest mówienie z zamkniętą buzią! Nie wiem czy tylko mnie bawi widok aktorki, kiedy wygląda jak...chomik.
Wspominałam o tym w jednym z ostatnich postów. Ashley przestań dokuczać Ian'owi! 
 I ta mina Lucy na początku -co się dzieje?!

Mam nadzieje, że post wam się spodobał! Jeśli macie pomysły na kolejne tematy, piszcie.

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Uwielbiam ta serie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest fajny ;) dziwne ze lucy za 4 minuty dostala 200 tys.... napewno sie oplacalo
    Dodalabym zdjecia do wzmianek k zarobkach aktorek bez zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ashley rozwaliła system!! haha
    http://lonely-girl-tay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serialowa Mona tylko tyle? Nie chce mi się coś wierzyć, bo Ona gra bardzo dużo w teatrze i w musicalach + plus zarobek za Tańca z gwiazdami, gdzie chyba dostała się do finału lub odpadła zaraz przed.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...