PLLcast #6

Cześć! W ostatnim poście zadałam wam podstawowe pytanie, mianowicie -co chcecie zobaczyć w przyszłym tygodniu. Pomijając małą aktywność, każda osoba miała inne zdanie, co utrudniło mi zadanie. Postanowiłam posłuchać się osoby, która zagłosowała w pierwszej kolejności. A więc dzisiaj czas na...
DOMY AKTOREK 
Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają domy aktorek PLL, jaki był ich koszt i wiele, wiele innych zapraszam do rozwinięcia!

Shay Mitchell
Shay Mitchell zakupiła dom za: 1 300 000$, natomiast sprzedała go za: 2 000 000$. W internecie nar razie nie ma zdjęć jej aktualnego domu. 
 

Lucy Hale 
Wartość: 2 000 000$
Posiada: cztery sypialnie, cztery łazienki, patio i basen. 
Wielkość: 3,618m2

Troian Bellisario 
Dom nie należy do Troian, która zapewne nie ma ochoty pokazywać jej prywatnego kąta. Jednak znalazłam miejsce gdzie aktorka spędza wiele czasu. Jest to mianowicie dom jej ojca -Donalda Bellisario, reżysera m.i.n serialu "Agenci NCIS". 
Wartość domu: 4 200 000$

Ashley Benson 
Wartość domu: 4 000 000$ Dla porównania jej stary dom był warty: 2 200 2000$ 
Posiada: cztery łazienki, cztery sypialnie, w dodatku cały dom oświetlany jest naturalnym światłem. 
Wielkość: 6,000m2

Co chcecie zobaczyć za tydzień? 
-Domy męskiej części ekipy
-Związki 
-Osiągnięcia 
-Przyjaźnie poza serialem

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Związki :)
    Fajny post, najbardziej podoba mi się dom Shay. <3
    A tobie? Bo nie napisałaś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. omg, jak ja bym chciała mieć taki ogromny dom... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dom Shay jest cudny. Mimo że 1 zdjęcie mnie nie zachwyciło to reszta jest piękna. Chciałabym zobaczyć domy mężczyzn lub przyjaźnie poza serialem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZWIĄZKI!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...