Luźny piątek #15


Hej :) Jak humory po całym tygodniu w szkole? Jest ktoś wykończony tak samo, jak ja? ;)

Dla rozluźnienia, zapraszam na kolejny post z odmienionego Luźnego piątku!



ROZWIJAMY!





#1 - News dot. serialu

Julian Morris wraca i zapowiada, że to jeszcze nie koniec historii A!




#2 - Ze snapów obsady

Ashley:



Shay:
*nie wiem jak Wy, ale ja zakochałam się w tym zdjęciu!*



Keegan:



Tammin:



Tyler:



Troian:




#3 - Kto to powiedział?

''Alison kłamała więcej, niż oddychała''

W poprzednim poście cytat należał do Alison! Gratuluję tym, którzy nie sprawdzili, a odgadli!




#4 - Kto to założył?


Poprzedni outfit miała na sobie Emily!




#5 - VS

Która ''śmierć'' była gorsza? Której z bohaterek byłoby Wam bardziej szkoda, gdyby obie rzeczywiście umarły?



_______________________________________________________
W tym poście to by było na tyle! ;) Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała i chętnie będziecie wyrażać swoje opinie! 


Kto dodaje najciekawsze snapy? Słyszeliście o podanym newsie? Jak odpowiecie na pytania w punktach 3, 4 i 5?


Wypowiedzcie się! :)



PS Zajrzyjcie do PLL w aplikacjach #3 i powiedzcie, kogo chcecie zobaczyć w następnej notce!!


Udostępnij:

6 komentarze

  1. Jak ja się cieszę Julian wraca do PLL! Czekam z niecirpliwością do stycznia.
    3.Ten cytat należy chyba do którejś kłamczuchy - Emily?
    4.Spencer (uwielbiam ten outfit)
    5.Wydaje mi się, że śmierć przez zwkopanie żywcem, bo Mona cierpiałaby krócej. A szkoda by mi było oby dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Emily
    Spencer
    Mona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi sie że Emily xd
    Spencer ♥
    Śmierć Alison była na pewno dużo gorsza, ale tęskniłabym za obiema dziewczynami i byłoby mi ich szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. 3. Jason?
    4. Spencer

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu ale cytat skojarzył mi sie z Jessicą xD
    Outfit SPENCER <3
    Śmierć Mony wygląda straszniej ale mimo wszystko byla lepsza niz zakopanie ŻYWCEM i to przez wlasna matke xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat- Melissa
    Outfit- Spencer

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...