TOP 5 filmików z piosenką... #1


Hej :) Jakiś czas temu wpadłam na pomysł pewnej serii. 
Pewnie zdążyliście już zauważyć po tytule, ale będzie to ranking fanowskich filmików! Moje TOP 5 będzie jednak inne od wszystkich! Jest to seria z wybranymi piosenkami, w każdej notce będzie inny utwór!

A więc tyle ze wstępu ;) Jeżeli seria Wam się spodoba, będzie ona kontynuowana! 


Koniecznie zapraszam do rozwinięcia, gdyż chciałabym poznać waszą opinię! Na samym końcu umieściłam też dodatkowe pytania, więc zaglądamy! :)



ROZWIJAMY!




*kolejność filmików jest przypadkowa*


Dzisiaj zajmiemy się piosenką Bena Cocksa - So cold! Wydaję mi się, że wszyscy doskonale ją znają. Jeśli nie, to macie okazje posłuchać jej podczas oglądania filmików! :)




#1




#2




#3




#4




#5





Który z filmików podoba Wam się najbardziej? :)


_______________________________________________________________________
Na koniec mam do Was 3 pytania i chciałabym, abyście na nie odpowiedzieli! ;)


1) Czy ta seria Wam się podoba? Mam ją kontynuować?

2) Jeśli tak, to jaką piosenkę mam wybrać w następnej notce? Myślałam nad Dollhouse, co myślicie?

3) Do głowy wpadł mi jeszcze jeden pomysł. Byłaby to seria, którą mogłabym przeplatać z tą, którą czytacie teraz ;) Nosiłaby ona tytuł ''TOP 5 filmików z odcinka..''
Wszystko byłoby podobnie, jednak wtedy nie wybierałabym filmików pod piosenkę, tylko pod dany odcinek! Oczywiście taki, w którym dużo się działo ;)

Podoba Wam się taki pomysł?




Piszcie co sądzicie i nie zapomnijcie o trzech pytaniach! :)



Udostępnij:

4 komentarze

  1. Według mnie pomysł na serie jest super :) Fajnie by było gdyby filmiki pojawiały sie własnie pod piosenke ale tez np moglyby byc o konkretnej parze, osobie, przyjaźni, smutnych chwilacg, wesołych itp rozne na zmiane wtedy byloby ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten pomysł też się podoba, jeśli seria byłaby co tydzień to mogłoby być tak, że w jednym tygodniu filmiki z konkretną piosenką, a w drugim z inną kategorią.

      Usuń
  2. Tak tak i tak! Bardzo mi się to podoba i drugi pomysl tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  3. mysle ze w nastepnym moze byc piosenka "Don't you worry child" lub "Everthing is lost"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...