Piątkowe wieczory #5 +ogłoszenie na temat Quizów

Cześć! Jak tam w szkole? U mnie na razie w miarę okej, ale czuje, że powoli brak mi czasu na cokolwiek. Dodatkowo "Krzyżacy" potrafią naprawdę umilić wieczory...naprawdę. Dobra skończę już to narzekanie, a przejdę do sedna. Mam nadzieje, że przynajmniej jakaś grupka czytelników czekała na post z tej serii, jeśli tak to...zapraszam! 
1. Zabawne zdjęcia

"Shippujesz Ezre i Alison?" 
Ja:
  Kiedy twoja mama nie pozwala ci obejrzeć PLL: 
"PLL jest głupie"
To coś co mówią tylko brzydcy ludzie.

Kiedy ludzie, którzy dopiero zaczynają oglądać PLL mówią, że wiedzą kim jest -A:

 Ta jasne...
2. Filmik tygodnia
 Dzisiaj mam dla was kilka filmików, w komentarzach napiszcie, który z nich był waszym zdaniem najlepszy:
***
***
Tutaj radzę nie skupiać się na samym wykonaniu, a na pomyśle:
***

   3. Warte uwagi 
Ostatnio jestem uzależniona od pewnej apki, której kiedyś kompletnie nie doceniałam! Mianowicie mowa tu o We Heart It. Można tam znaleźć wiele zdjęć, gifów, czasem filmików nie tylko w tematyce PLL, ale i wiele więcej. Teraz w sumie Apka służy mi jako Google, ponieważ z grafika w moim telefonie coś się stało. Tak, czy siak serdecznie polecam!

Dzisiaj post jest wyjątkowo "urozmaicony". Więcej filmików, zabawnych zdjęć, a teraz dwie rzeczy warte uwagi. A więc. Teraz polecę wam serial - SuperNatural. Obecnie jest dziesięć sezonów, niebawem premiera jedenastego, a o ile wiem ma ich być dwanaście. Jednak mniejsza o to. Jestem na sezonie 5 i po prostu genialne! Należę do osób, które muszą wiedzieć wszystko tu i teraz, więc weszłam na YT i obejrzałam fragmenty przyszłych sezonów i jedno wielkie WOW! A więc jeśli ktoś lubi klimaty demonów, aniołów, apokalipsy i wielu innych podobnych rzeczy - warto obejrzeć.

4. Zabawne dialogi/cytaty postaci+video
Caleb: Hanna, mówisz do chłopaka, który porywa własną dziewczynę!
  
6. Ciekawostki:
-Sasha dostała swoją pierwszą role w wieku sześciu lat.
-Pieterse uwielbia bajgle.
 -Ulubioną postacią Tylera w "Power Ranger" był Zach, czarny "Ranger"

Kategoria niedługo zostanie zmieniona na inną, ponieważ niebawem skończą mi się ciekawostki, a nie chcę podawać mało interesujących informacji, które każde z nas zna. 

 7. Rare zdjęcia: 

  8. Co u gwiazd? 
Lucy Hale pojawiła się ostatnio na pokazie mody, gdzie zaskoczyła swoim oryginalnym strojem:
Z jednej strony wygląda to wszystko okej, ale z drugiej...sama nie wiem. Jak dla mnie Lucy nie jest do twarzy w tego typu rzeczach, powinien pojawić się tutaj jakiś dekolt, wtedy może wyglądałoby to ciut lepiej. Po drugie nie jestem przekonana do makijażu. Podkreślanie brwi i ust nie jest chyba dobrym pomysłem, nie wiem gdzie mam patrzeć i to trochę przytłaczające. Jednak nie będę tu tylko krytykować, bo może to winna zdjęć. Jednak gdyby nie to "coś" co więzi szyje Hale byłoby naprawdę dobrze.
 
GRY!
9. Co to za film/serial? 
Dzisiaj wyjątkowo zmieniam formule tej kategorii. Chyba każdy z nas był kiedyś na tak nudnej lekcji, że nawet nie dało się myśleć o czymś innym i wtedy jedyne co zostawało to rysowanie. A więc wyjątkowo dziś stawiam przed wami takowe wyznawanie: z moich bazgrołów musicie odgadnąć co to za serial. Powodzenia!
*Jeden z rysunków jest nie dokończony, ale to chyba i dobrze bo byłoby za łatwe. Plus przepraszam za jakość zdjęcia i...za mój talent artystyczny.*

10. Zgadnij kto to..
 
  *Ponownie przepraszam za jakość, telefon płata mi figle*

OGŁOSZENIE

 Od dawno chcę napisać jakiś Quiz typu: Kim byłabyś w paczce Alison, jednak nie mam żadnego pomysłu o czym ten Quiz mógłby być. Jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzu.

Przepraszam za małą aktywność, jednak zaczęła się szkoła. W tym roku trafiłam do nowego otoczenia (kilka znajomych i przyjaciółka została, ale wiadomo nauczyciele itd.) i ogółem jest trochę "trudno". Pomimo małej ilości materiału trudno mi znaleźć czas, a więc wszystkich przepraszam. Dodatkowo pracuje nad drugim blogiem, jednak nie wiem czy kiedykolwiek ujrzy on swoje światło dzienne. MIŁEGO WEEKENDU!

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Uwielbiam Piątkowe Wieczory <3 raczej moja ulubiona seria na blogu

    Film/serial - Supernatural
    Zgadnij kto to? - Aria

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki wampirów i Aria? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...