PLL w aplikacjach #3


Hej :) Wiem, że w ciągu ostatnich 3 dni kompletnie zawaliłam z moją aktywnością na blogu, jednak teraz wychodzę na prostą. Nie będę Was tu zanudzać i tłumaczyć dlaczego było tak, a nie inaczej, więc jeśli ktoś jest bardzo ciekawy, to zapraszam na aska *klik*. Tam wszystko wyjaśniłam, dodaję też wszystkie ważne dla bloga informacje :)

A teraz już nie przeciągając - zapraszam Was na kolejny post z serii PLL w aplikacjach! Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)



ROZWIJAMY!




Chyba wszyscy wiedzą, że do tej serii korzystam z pomysłów, które to Wy piszecie! Pod ostatnią notką Wasze głosy prezentowały się tak:

Lucy - 4
Shay, Ian, Ashley - 2
Keegan, Bryce - 1


Stwierdziłam, że dziś zajmiemy się osobami, które sprawdzaliśmy w poprzedniej notce. Wydaję mi się, że będzie to naprawdę dobra opcja, Wam też pasuje, więc idealnie ;)



A więc osoby, które wykorzystujemy to: Lucy, Shay, Ian!




LUCY HALE
Lucy ma skończone 26 lat. Na ile oceniła ją strona?


Według aplikacji Lucy ma 27,5 lat! 
Nie jest idealnie, jednak różnica między wynikiem, a prawdziwym wiekiem, jest naprawdę niewielka!
Brunetka została postarzona, jednak prawie się udało!




SHAY MITCHELL
Shay ma dokładnie 28 lat. Czy taki wynik pokaże też strona?


Wyniki są różne, więc wyciągnęłam średnią. Według aplikacji Shay ma 25,5 lat!
Po raz pierwszy zdarzyła się sytuacja, w której ktoś zostaje odmłodzony! No cóż, trzeba jednak przyznać, że brunetka wygląda na o wiele mniej lat, niż w rzeczywistości ma!
Piękna i młoda Shay powinna się cieszyć, młody wygląd to wielki dar ;)




IAN HARDING
Ian ma 28 lat, rocznikowo 29. Na ile oceni go strona?


Wyniki znowu są różne, a więc po raz kolejny wyciągnęłam średnią. Strona pokazuje, że Ian ma dokładnie 30,5 lat!
Różnica nie jest jakaś duża, jednak aplikacja nie wyliczyła idealnie.
Postarzony o zaledwie parę lat Ian nie powinien więc czuć się zbyt skrzywdzony ;)




http://www.how-old.net/ - o to strona, z której korzystam! Wreszcie nie zapomniałam jej dodać! ;))



Osoby, którym sprawdziłam wiek - Troian, Drew, Janel, Lucy, Shay, Ian
Osoby, którym znalazłam sobowtórów - Lucy, Shay, Ian



___________________________________________________________________________
Mam nadzieję, że post Wam się podoba! Zgadzacie się z oceną strony?


Piszcie co sądzicie i nie zapomnijcie dopisać osób, które mam sprawdzić w następnej notce! :)


Udostępnij:

1 komentarze

  1. Może w kolejnej notce znajdziesz sobowtorow tym z pierwszej notki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...