Związki/przyjaźnie w PLL #1 - Haleb

Zgodnie z planem napisałam post o Hannie i Calebu ( Haleb ). Ta para ma na koncie kilka rozstań, jednak zawsze do siebie wracają. A pod tym postem komentarze z procentami dla Ezrii (Ezra+Aria). Na końcu dzisiejszego wpisu bonus czyli moje mini spostrzeżenie.





Zainteresowani rozwijają!!!


Poznali się już w 1 sezonie, w szkole. Nie jestem pewna czy jest coś czym wspólnie się interesują...

Rozstania i powroty

Początek : The Badass Seed 1x18
Rozstanie : Someone to Watch Over Me 1x20
Powód : Hanna odkryła że Jenna zleciła Calebowi odnaleźć w jej domu filmy Iana.

Początek : The Devil You Know 2x05
Rozstanie : Birds of a Feather 3x04
Powód : A szantażowało Hannę, że jeśli powie Calebowi to zrobi coś złego jej lub jej matce

Początek : The Kahn Game 3x09
Rozstanie : Who's In The Box? 4x14
Powód : Caleb wraca do Ravenswood.

Początek : The Silence Of E. Lamb 5x07

Na ile procent pasują do siebie?
Ze średniej którą ustaliliśmy wynika, że Haleb pasuje do siebie  na 88%

Cytaty tej pary znajdziecie tu : TOP 10 cytatów Haleba
--------------------------------

Teraz dodatek
Pisząc ten post zauważyłam że prawie każdy partner Kłamczuch ma coś za uszami.

Hanna:
- Sean - tu akurat nic nie zarzucam
- Wren - ( raczej nie można tego nazwać związkiem no, ale ) Pomyślmy ile teori o Wrenie krąży po internecie. Kilka przykładów : Teorie #2Zablokowałaś mój numerWren+Aria=AJeśli chcesz przejrzeć inne teorie o Wrenie pojawiające się na blogu kliknij tu
- Caleb - spiegował Hanne dla Jenny

Emily:
- Alison - chyba nie muszę mówić co przeskrobała Alison
- Ben - Napadł ją w damskiej szatni
Maya - narkomanka 
- Paige - uczestniczyła w tajnych spotkaniach Mony

Spencer:
- Wren - jak wyżej napisałam
- Alex - tu właściwie nic
- Toby - pod koniec sezonu 3 wystąpił w czarnym kapturze

Aria:
- Ezra - wykorzystał ją do napisania książki
- Noel - knuje z Alison
- Jake - nie mogę nic zarzucić

Alison :
- Ian - próbował zabić Spencer ( w kościele )
- Ezra - wymienione wyżej
- Cyrus - dźgnął ją nożem


Udostępnij:

22 komentarze

  1. Anonimowy30 maja, 2015

    Owowowow nawet nie pomyślałam ze oni mogą być takimi bad boys hyhyhy.
    Ja oceniam Ezire na 40% bo nigdy mnie do siebie jakoś nie przekonali. Od samego początku uważałam że Aria powinna być z Noelem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię zbyt Ezrii. Nigdy nie przepadałam za Ezrą. Irytuje mnie..

      Usuń
    2. Anonimowy30 maja, 2015

      Na początku nawet byli tacy słodcy i wgl ale późnej too... nawet lepiej nie mówić xd

      Usuń
  2. Anonimowy30 maja, 2015

    Ezria - 75 %

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30 maja, 2015

    Ezria - 45%
    Czy umieścicie post z linkami do napisów do odcinka 6x01, kiedy się pojawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Wydaje mi się że Ann chyba planuje wstawić godziny i strony gdzie można oglądać na żywo a czy z napisami to nie mam pojęcia.

      Usuń
    2. tak będą się pojawiały zawsze w środę w czerwcu jeszcze po mojej szkole ale po zakończeniu od razu jak rzucą mi się w oczy :)

      Usuń
    3. Anonimowy30 maja, 2015

      Dziękuję za odpowiedź. :)

      Usuń
  4. Anonimowy30 maja, 2015

    Ezria 100% kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30 maja, 2015

    w sumie była już seria o parach http://pll-poland.blogspot.com/search/label/wakacje ale i tak fajnie bo pokazujesz to w inny sposób :)
    a co do Ezrii to 90%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to seria nie tylko o parach ale i o przyjaźniach :).

      Usuń
  6. Anonimowy30 maja, 2015

    100% kocham ich najmocniej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy30 maja, 2015

    oczywiście 100% moich kochani <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy31 maja, 2015

    Nigdy nie przepadałam za Ezrą, dlatego 35%.
    Aria według mnie powinna być z Noelem. A Ezra... Niech sobie znajdzie kogoś w jego wieku. Nie wiem jak on wytrzymuje te ciągłe rozstania z jakąś nastolatką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy31 maja, 2015

    Hej
    Wiem że nie na temat, ale jak wczoraj oglądałam jeszcze raz 5x25 to tam gdzie A obserwowało dziewczyny (ten pokój z monitorami) leżały małe, białe słuchawki, i muszę przyznać że kadr pokazał to bardzo wyraźnie. Pamiętam że ktoś miał takie słuchawki, ale kompletnie nie pamiętam kto. Pomoże ktoś?
    Tak, wiem. Głupie spostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wcale nie jest głupie spostrzeżenie! to może być wielka wskazówka
      ja na początku ich nie zauważyłam i teraz robię małe poszukiwania kto mógł mieć takie słuchawki :)

      Usuń
    2. Wow nawet nie zwróciłam na to uwagi. Nie jestem dobra w szukaniu takich wskazówek

      Usuń
    3. Anonimowy31 maja, 2015

      Ciekawe. Zawsze to ja jestem słaba w szukaniu wskazówek :D

      Usuń
  10. Anonimowy31 maja, 2015

    Aria i Ezra 100%

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy31 maja, 2015

    100% dla Ezri :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybaczcie że piszę tu nie na temat ale na jutro zaplanowałam post o Monie a nie dostałam jeszcze ani jednego kokomentarza o niej. Przesuwam więc termin tego posta na czwartek i czekam tu na opinie o Monie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...