Top 10 cytatów...Haleba

Hej :) W końcu mam dla was kolejny post z tej serii.
Chciałam dodać w święta ale nie było czasu więc zaczynajmy ;)



MIEJSCE 10
Caleb: Mam jeden bardzo dobry powód by wrócić...CIEBIE
Hanna: Kocham cię
Caleb: Ja ciebie też kocham

MIEJSCE 9
Hanna: Która z nich krzyczy młoda i gorąca bez bycia zbyt modną?
Caleb: Pytasz mnie? Hanna mam tą bluzę odkąd miałem12 lat


MIEJSCE 8
Caleb: How could you not talk about us? We're intimate.
Hanna: We're what?!
Caleb: Yeah, lets just forget that part...
Hanna: You just said the "i" word! I have never heard a guy say the "i" word.
Caleb: Jak możesz nie mówić o nas? Jesteśmy blisko
Hanna: My co?!
Caleb: Taa, po prostu zapomnij tą część
Hanna: Ty właśnie powiedziałeś słowo na "i"! 
Nigdy nie słyszałam chłopaka mówiącego słowo na "i"


 MIEJSCE 7
Caleb: Mogę już mówić?
Hanna: Jeśli musisz ale to naprawdę irytujące


MIEJSCE 6
Hanna:What are you doing here? I almost killed you! 
Caleb:With a pink furry lamp, Hanna?
Hanna: Co tutaj robisz? Prawie cie zabiłam!
Caleb: Różową futrzaną lampą, Hanna?


MIEJSCE 5

Hanna: Zrobimy niezapomniane Dong Po
Caleb: Powiedz to jeszcze raz
Hanna: Nie!
Caleb: Proszę! Chcesz bym poszedł do tego sklepu czy nie?
Hanna[szepcze do ucha]: Dong Po...


MIEJSCE 4
Caleb: I don't know how much longer I can do this, Hanna. I need to touch you. [They kiss] 
CeCe: Hanna, I have some shoes out here for you. How does the dress look? 
Caleb [mouths the word]: Hot.

Caleb: Nie wiem jak długo będę mógł to robić, Hanna potrzebuje ciebie dotknąć(dotykać) 
[Całują się]
Cece: Hanna. mam buty dla ciebie. Jak sukienka?
Caleb[mówi bezgłosnie]: Gorąca/seksowna


MIEJSCE 3
Hanna: Novemeber 5th. You couldn't have just told me that it was the night that we ... you know..
Caleb: Hanna, there was an exclamation point!
Hanna: 5 listopada. Nie mogłeś mi poprostu powiedzieć, że to była ta noc w którą my...no wiesz
Caleb: Hanna, tam był wykrzyknik


MIEJSCE 2

Hanna: Myślałam że nie możesz być online (w tej jaskini)
Caleb: Mam hot spot w kieszeni
Hanna: Taa, wiem. Ale co to ma wspólnego z komputerami?
Hot Spot to otwarty punkt dostępu, który umożliwia połączenie się z internetem 


MIEJSCE 1
Caleb: Hej księżniczko, gdzie idziesz?
Hanna: Księżniczka musi siku!


------------------------------------------------------------------------------------------

A jakie są wasze ulubione cytaty tej pary?
Pojawiły się tutaj? Czy może je przeoczyłam? ;)
Napiszcie je koniecznie :)

~Ann

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Pamiętam że jak oglądałam ten odc z cytatem z 5 miejsca to napoczatku usłyszałam: zrobimy niezapomniane pierdonko. I ja tak cooo. Przwinelam i uslyszalam to dong po :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaa fajne fajne, 6 najlepszy <3 ale mysalam, ze oni maja troche ciekaawesze rozmowy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają na pewno i lepsze ale w sumie trudno też wszystko spamiętać i potem trafić do nich :)

      Usuń
  3. A prysznic??? *cicho szlocha*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...