7x12 - NAPISY PL


W rozwinięciu znajdziecie linki do odcinka z napisami.












Udostępnij:

18 komentarze

  1. Anonimowy05 maja, 2017

    Czyli, że od teraz do końca będziecie wrzucać tutaj tylko live'y, napisy i zwiastuny? To co lubię czytać na blogach to teorie, wszelkie analizy itp. A linki do odcinków sama umiem znaleźć. Dobrze, że są inne blogi o serialu z ciekawszymi postami. Równie dobrze blog mógłby być zamknięty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11 maja, 2017

    Ten blog to już nieaktywny jest? Czemu nic nie dodajecie? Bezsensu taki blog sjoro nic tu się nie dzieje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jest? Czemu nikogo nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17 maja, 2017

    Lubie masło orzechowe ale nie lubie orzechów. Dziwneeeee...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18 maja, 2017

    Mam sraczke a kibel był zapchany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18 maja, 2017

    Byłam dzisiaj w sklepie, chciałam kupić jogurt naturalny ale oczywiście nie było! Zdenerwowałam się maksymalnie! No jak tak można klienta traktować? Żeby zwykłego jogurtu naturalnego nie było toż to skandal w biały dzień! Więc idę z tym do kierownika, że będzie tak nie może być a on mi mówi że jogurt truskawkowy, że jakaś nowość i muszę koniecznie spróbować. Zdenerwowałam się jeszcze bardziej i wyszłam z tego sklepu szybciej niż tam weszłam. Ja nie wiem co to się porobiło z tymi supermarketami... tylko by kase z ludzi ściągali ale żeby już zaoferować jakiś wartościowy produkt to nie! Następnego dnia poszłam do innego sklepu w tym samym celu no i nie uwierzycie! Znowu nie było jogurtu naturalnego tylko same owocowe. To znowu do kierownika, znowu awantura i znowu wciskają mi jakiś truskawkowy jogurt. Czy oni mają mnie za idiotkę?! Ale mówię sobie - spokojnie, do trzech razy sztuka, jutra uda ci się kupić. No i idę do kolejnego sklepu znowu po zwykły, naturalny jogurt i po raz kolejny rozczarowanie. Nie ma! Wściekłam się jak nigdy i ide z tym truskawkowym jogurtem co to niby mi wciskają i mówię że ja tego nie chce i żeby się tym wypchali, że ja chce normalnie zjeść jogurt naturalny. A ten cham i prostak poleca mi jogurt..... bananowy! Jutro zamierzam iść z tą sprawą na policję i myślę że bez procesu sądowego się nie obędzie. Będę was na bieżąco informować o postępach!
    A morał jest taki, że nawet tak durna i głupia historyjka jest ciekawsza niż wasz blog. Nic tutaj się nie dzieje a jak pojawi się jakiś post to tylko odcinek z napisami. Wybaczcie ale ja nie jestem debilem i umiem sama znaleźć taki odcinek w necie. Liczyłam z waszej strony na bardziej kreatywne posty. Weźcie się do roboty bo zwyczajnie stracicie czytelników ;)
    P.S jeśli dotrwałeś do końca to naprawdę musiało ci się nudzić xD Gratuluje wytrwałości ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21 maja, 2017

    Tak jak obiecałam dzisiaj przychodze z kolejną porcją informacji na temat tej skandalicznej sprawy z jogurtami!
    Otóż byłam na policji i okzało się nie tylko ja mam taki problem! Sporo osób złożyło już skarge na ten temat. Policja już się tym zajmuje. Doradziła żeby wynająć adwokata i chyba tak zrobię.. co doradzacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂 u nas jakoś raz na dwa tygodnie na obiadówce podaje jogarnąć naturalny i to dla całej szkoły XDDD

      Usuń
    2. Anonimowy24 maja, 2017

      W takim razie to wasza szkoła jest odpowiedzialna za to że w sklepach nie ma jogurtów. Pozwe waszą szkołe i będzie musiała zapłacić mi odszkodowanie!

      Usuń
    3. Anonimowy28 maja, 2017

      Ali jest w ciąży z jajeczkami Emily xD największy absurd tego serialu

      Usuń
  8. Anonimowy30 maja, 2017

    Funkcje ujednolicone najpopularniejszych ustaw jako główny cel projektu są znane w tym serialu. Policja ustaliła obecne uchwały fabuły. Akcja toczy się w życiu i biznesie jak mapa serwisu internetowego. Wygląda jak by się fanom piłki siatkowej dziewcząt szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych nr 12 trochę pomyliła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam tego bloga, aż do odcinka 7x12 XD Bo do wtedy nitki dodawaliście, a my już po finale XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bliźniaczka Spencer jest AD
    Ten blog to już dawno powinien przestać istnieć. To jest żałosne co zrobiłyscie z tym blogiem, tak go zepsuć... i bez słowa sobie go olałyście. Trzeba było chociaż napisać posta z wyjaśnieniem dlaczego macie w dupie swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...