Luźny piątek #4 - Dwa A-Teamy?! Teoria dot. spoileru


Hej:) Parę dni temu dostałam kolejny email. Nie zauważyłam go wcześniej, gdyż z niewiadomych powodów znalazł się w spamie.. 
Dziewczyna wysłała mi paczkę dość ciekawych spoilerów. Na jeden z nich zwróciłam szczególną uwagę. Jesteście ciekawi dlaczego?


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Pewnie wielu z Was się zastanawia: Co to za spoiler, że ona aż pisze o tym teorię? Mianowicie jest to:
Istnieją dwa A-Teamy! ''A'' Team i ''Kisses A'' Team!


Spoiler wydał mi się naprawdę ciekawy i postanowiłam pogrzebać troszkę w smsach od -A. Nie uwierzycie co odkryłam!

Wszystkie wiadomości do odcinka 3x23 były podpisane po prostu -A. Coś zaczyna się dziać dopiero w 3x24. Co mam na myśli?
Otóż wszystkie Kłamczuchy i Mona dostały tego samego smsa, który brzmiał: ''Jesteście teraz moje. Całuski -A''


Widzicie to samo co ja? Pierwszy sms z podpisem ''Kisses -A''! Ale czym tu się tak zachwycać? Już tłumaczę!


Wszystkie wcześniejsze wiadomości były od Mony! To ona podpisywała się ''-A''! Natomiast od 3x24 jest inaczej. To nie brunetka wysłała tego smsa. Zrobił to ten, który ukradł jej grę!


Czy nie dziwi Was to, że nadawca napisał: ''Jesteście TERAZ moje. Całuski -A''. Nie zastanawia Was to ''teraz''? Przecież zwykłe ''Jesteście moje'' chyba by wystarczyło. Wydaję mi się, że chodzi tu o coś więcej.
Osoba, która ukradła Monie grę, wyraźnie chce pokazać, że teraz Kłamczuchy są pod jej kontrolą. Spytacie - dlaczego sms do Mony? Nowy -A w ten sposób udowadnia, że kradnąc jej grę, automatycznie jest krok przed nią.


Pomyślmy. Przecież to jest takie proste! Ktoś kradnie Monie grę i Kłamczuchy (+Mona) dostają wiadomości z nowym podpisem.

Jeśli obejrzycie odcinki od 3x24 wzwyż, to zauważycie, że praktycznie wszystkie smsy są z podpisem ''Kisses -A''!


Do czego dążę? Są dwa A-Teamy!

1. A Team 
2. Kisses -A Team


                 #1                                             #2



Dowódcą pierwszej drużyny jest UberA, czyli.. Mona! Ona wysyła wszystkie smsy jako ''-A''.

Przywódca drugiego zespołu (nie wykluczam jednak, że działa on sam) jest BigA! Przysyła on wiadomości z podpisem ''Kisses -A''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o mojej krótkiej, autorskiej teorii? Czy to możliwe, że spoiler się potwierdzi i rzeczywiście mamy dwa A-Teamy? :)

Piszcie co sądzicie! ;)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Anonimowy29 maja, 2015

    Czekałam na taką teorię ! :) Mnie też najbardziej zaciekawił ten spoiler i szczerze mówiąc już od dawna zastanawiałam się dlaczego A podpisuje się raz tak, a raz tak.
    Dodatkowo coś mnie jeszcze zaciekawiło podczas wczorajszego ponownego oglądania 5x25. Jak wiemy pod koniec piątego sezonu można było wyłapać kilka wskazówek na Caleba. Natomiast w finale jest scena, w której Toby podpowiada mu coś na temat vana, a Caleb odpowiada "Jestem o krok przed Tobą". Z kim nam się to kojarzy ? :)

    - Noelle

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29 maja, 2015

    Całkiem ciekawa teoria :)

    http://hollywoodbuzzz.com/pll-harold-crane-is-a-theory-charles-father/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29 maja, 2015

    Super:)) jedna z prawdoppdobnoejszych teorii z jakimi się spotkałam jestem całkowicie za! ����

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...