Róże na scenariuszu


Hej, witajcie po dużej przerwie.
Rozpoczęłam studia właśnie - zaoczne - i staram się w tym odnaleźć i pogodzić czas wolny z nauką.
Dzisiaj mam zamiar napisać dla was parę notek, które mam nadzieje, że wam się spodobają :)




Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ta stronę scenariusza myślałam, że to fanmade ale jak się okazało tak nie jest. Tak naprawdę wygląda scenariusz do 7x20. 

Wiele fanów myśli, że te róże a precyzując czarna róża jest wskazówką odnośnie czyjejś śmierci. 

Chodzi o Emily?
Na zdjęciach promocyjnych oraz w czołówce to Emily jest druga od lewej.



Jednak idąc tym tropem można również podejrzewać, że Aria będzie tą która zginie.
Ponieważ to Aria jest druga od lewej na plakatach promujących sezon 7.


Jest też teoria, że ta róża może oznaczać zdradę. Ale jaką?
Na tle miłosnym czy może chodzi o bycie A.D?

Niewiele z was pewnie pamięta ale w grudniu 2015 i w styczniu tego roku Nox poruszyła temat śmierci Emily na podstawie samej czołówki. 

Co o tym sądzicie? Uważacie, że któraś z Kłamczuch zginie? Albo okaże się A.D lub nawet mordercą Charlotte?

Co waszym zdaniem oznaczają te róże? Czy w ogóle mają jakieś znaczenie?
Lub są dane tylko dla zmyłki?


PS. W tym tygodniu pojawią się kolejne notki, które dzisiaj napiszę :)

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Były już spekulacje jakoby w intrze postać Emily była przyciemniona --> śmierć, ładnie mogło by sie to połączyć szczególnie że jej smierć wstrząsnęła by mnie najmocniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale zdaje mi się że to Aria może być A.D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem o co chodzi z tym staniem jako druga po lewej, dlaczego akurat ta strona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo druga od lewej jest czarna róża w scenariuszu xd Tak jak Emily w czołówce

      Usuń
    2. Akurat to z tym staniem nie koniecznie musi być na cos wskazujące bo co z tego ze Emily jest druga od lewej jak reszta nie zawsze jest ułożona tak samo ta plakatach

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...