Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #4


Cześć!
Dzisiaj chciałabym pokazać wam najśmieszniejsze przeróbki internetowe! Jako, że wgranych napisów jeszcze nie ma, postanowiłam, że fajnie byłoby wstawić post z tej serii, aby umilić wam czas oczekiwania oraz dlatego, że dawno ich tutaj nie było.



#15


 Robienie sobie selfie z przyjacielem: oczekiwania:  rzeczywistość:

#14






 Wszystkie te nowe pary sprawiają, że czuję się tak:

#13


Po siedemnastu sezonach serialu, A zostało ujawnione i złapane. Dziewczyny przytulają się w bezpiecznym uścisku, ale przeszkadza im dźwięk wiadomości. Czytają ją na głos i patrzą dookoła siebie, "To moja kolej, suki -B".

#12


Ja próbując wytłumaczyć PLL moim przyjaciołom

#11




Spencer: Co jest gorsze od śmierci?
Alison: Brak wifi...

#10

Ostatnie 2 minuty każdego odcinka PLL

#9

Sara rzeczywiście przeprasza

#8

Alison: Jeśli już coś wiesz, to nie możesz tego nie wiedzieć

Dopóki nie uczysz się do sprawdzianów.

#7



Emily wygląda, jakby była w ciąży
Aria wygląda jak czterolatka
Spencer wygląda jak moja babcia
Hanna prawdopodobnie ukradła ten zegarek

#6




Kiedy dziwny dzieciak nie przestaje do ciebie gadać i próbujesz być miły

#5


Kiedy oglądasz PLL i ktoś ci przeszkadza:

Alison: Żegnam?

#4


Kiedy twój crush polubi twoje zdjęcie

#3


#2


Nie wiem, co jest gorsze, Toby uderzający Caleba czy ubiór Spencer.

#1


Kiedy wyłączyłeś wszystkie media społecznościowe, aby nie wiedzieć kim jest A i poszedłeś obejrzeć odcinek, a miniaturka zniszczyła twój plan.



 I jak? Uśmiechnęliście się przy którymś, czy nie lubicie takich przeróbek? Chcecie, aby posty z tej serii były dodawane?

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Świetny post! Wszystkie przeróbki super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 1 skąd ja to znam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. z tą miniaturką Cece- też tak miałam ... i się wkurzyłam wtedy .. zepsuli mi przyjemność oglądania, eh

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 2 - HAHAHHAHAHAHHA
    outfit Spencer gorszy. co oni z nią zrobili? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! Uwielbiam takie posty! :)) Czytałam go i cały czas się uśmiechałam ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...