Promo 6x19


Tłumaczenie w rozwinięciu.




Alison: Czasami czuję, że zostanę ukarana za bycie szczęśliwą.
Elliot: Ali!
WTOREK
Aria: To znowu się dzieje i zamierzamy coś z tym zrobić.
Alison: Może każda dobra rzecz...
Hanna: Tylko ty możesz mi z tym pomóc.
Alison: ....musi zostać opłacona....
Spencer: Co do diabła właśnie się stało? 
Alison: .....złą rzeczą.
Caleb: Hanna wie jak to zakończyć.
Hanna: Jedynym wyjściem by zapobiec innym wypadkom jest danie tego czego chce.
Hanna: Zamordowałam Charlotte. 

Co sądzicie? Dla mnie dziwny jest ten cały wypadek Ali.
Przecież Elliot stał tuż obok niej, powinien widzieć, że się już lekko ugina, pewnie wydała jakiś krzyk....chyba każdy w takiej chwili zaczął by machać rękami by złapać taką osobę....Albo to tylko ja ;) No chyba, że ją zepchnął...

Zastanawia mnie również czy Hanna naprawdę zamordowała Charlotte czy może jest to część ich planu. Jak sądzicie?

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, że Hanna nie zamordowała Charlotte. To napewno jest jakiś plan, przecież mówi, że jedynym wyjściem by zapobiec innym wypadkom jest danie tego czego chce, a prześladowca chce znać morderce Charlotte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wydaje, że Hanna naprawdę nie zabiła Charlotte.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...