Kiss, marry, kill #2

Caleb, Ezra, Aria - kogo z tej trójki bym pocałowała, kogo poślubiła, a kogo odesłała parę metrów pod ziemię? Zapraszam do czytania i pozostawiania własnych opinii w komentarzach! :)


Pamiętajcie, że oceniamy charakter, a nie płeć!



KISS
Aria! Nie widzę się z nią w jakimś długotrwałym związku, ale zabijać jej też nie mam zamiaru. Aria jest za to naprawdę śliczna, więc pocałunek chyba będzie tutaj najbardziej odpowiedni ;)



MARRY
Caleb! Wydaje mi się, że udałoby się nam dogadać i stworzyć całkiem ciekawy związek. Z tej całej trójki to właśnie Caleb jest jak dla mnie najlepszym kandydatem na męża ;)



KILL
Ezra! Nigdzie mi nie pasował, a więc niestety to jego posyłam do naszej wyimaginowanej trumny.



Jakie są wasze odpowiedzi? Zgadzacie się mną? Koniecznie napiszcie też jakie osoby mam wykorzystać w następnym tego typu poście! :)

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Kiss - Aria
    Marry - Caleb, awwww :3
    Kill - Ezra

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiss-Caleb
    Marry -Aria ♥
    Kill-Ezra

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiss - Ezra
    Marry - Caleb (<3) (Czekając na powrót Haleba)
    Kill - Aria

    OdpowiedzUsuń
  4. Post całkiem ok, nie rozumiem tylko dlaczego Aria miałaby być kandydatem na męża a nie np. Toby trochę bez sensu, a więc

    Kiss - Ezra
    Marry - Caleb
    Kill - Toby

    OdpowiedzUsuń
  5. Post całkiem ok, nie rozumiem tylko dlaczego Aria miałaby być kandydatem na męża a nie np. Toby trochę bez sensu, a więc

    Kiss - Ezra
    Marry - Caleb
    Kill - Toby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym poście są inne osoby, a Toby już był w pierwszym. Zresztą ta trójka to pomysł od czytelników :)

      Usuń
  6. Mona, Alison, Jason ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiss-Caleb
    Merry-Ezra
    Kill-Aria

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiss - Caleb
    Marry - Ezra
    Kill - Aria

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...