13 razy, kiedy Haleb sprawił, że zacząłeś wierzyć w prawdziwą miłość



Cześć! Dziś przypomnimy sobie 13 razy, kiedy Haleb sprawił, że zaczęliśmy wierzyć w prawdziwą miłość!



1. Kiedy pierwszy raz się spotkali i udawali, że nie szaleją na swoim punkcie. Ale my wiemy, że tak było.


Caleb: Myślałem, że dziewczyny z Rosewood, takie jak ty, wiedzą jak powiedzieć "proszę" i "dziekuję".
Hanna: Więc, proszę weź swoje spocone ciało z mojej szafki. Dziękuję.

2. Za każdym razem, kiedy Caleb sprawił, że Hanna się uśmiechnęła i ty również nie mogłeś powstrzymać uśmiechu.




3. Kiedy Caleb zaskoczył Hannę przed ślubem jej ojca, dzięki czemu nie musiała zmierzać się z jej okropną, przyrodnią siostrą sama.



4. Kiedy Caleb pokazał się na balu maskowym jako Romeo dla Juliet Hanny.


5. Za każdym razem, kiedy się całowali.




6. Kiedy Hanna uciekła razem z Calebem -kempingować-.



7. Kiedy Hanna zostawiła Calebowi najbardziej łamiącą serce wiadomość jaką kiedykolwiek nagrano. Wiesz, że to prawdziwa miłość, jeśli nadal czujesz się w ten sposób nawet po zerwaniu.


Hanna: Hej, to ja, Hanna.
Cały czas powtarzam ostatnie parę tygodni w mojej głowie
próbując wyłapać dokładny moment, w którym Cię straciłam,
zastanawiając się, czy mogłam zrobić coś inaczej.
Ale chciałabym, abyś wiedział,
że to był najlepszy rok w moim życiu.


8. Kiedy patrzyli na siebie w ten sposób.


9. Kiedy Hanna zostawiła Caleba z inną dziewczyną w Ravenswood. Oni sobie ufają. Naprawdę. #RELATIONSHIPGOALS



10. Kiedy Hanna obroniła Caleba przed jego przyrodnią matką. Caleb pocałował ją w czoło aby jej podziękować, ale później to się wydarzyło i naprawdę poczułeś, że twoje serce zaraz eksploduje.


11. Kiedy Haleb wyglądał, jakby istniał również w prawdziwym życiu i po prostu nie mogłeś mieć ich dosyć.



12. Za każdym razem, kiedy Caleb powiedział coś perfekcyjnego.


Hanna: To skomplikowane.
Caleb: Lubię komplikacje.

13. Kiedy Caleb obiecał Hannie, że nic nigdy ich nie rozdzieli.




Lubiecie Haleba? Chcecie, aby znowu byli razem? Według mnie byłoby to zbyt nierealistyczne po tym, co wydarzyło się między Spencer a Calebem, ale gdyby nie to, to chciałabym, aby do siebie wrócili. Napiszcie, co o tym sądzicie!

Udostępnij:

14 komentarze

  1. Lubiłam ich jako parę za to, że byli tacy normalni tzn.można byłoby ich sobie wyobrazić jako zwykłych nastolatków, a nie bohaterów setialu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie lubiłam. Caleb wygląda przy Hannie niekorzystnie.
    Są przesłodzeni i nierealni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Spencer i według mnie o wiele lepiej pasuje do Caleba niż Hanna. Nigdy nie miałam jednej ukochanej pary, ale w tym sezonie po prostu skradli moje serce ;) mam nadzieję, że Hanna wyjdzie za Jordana (mimo, że za nim nie przepadam, ale jest dla niej taki kochany) i nie będzie mieszała w życiu Spaleba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Haleba <3
    i trochę szkoda, że zrobili ten wątek z Calebem i Spencer. bo teraz nawet jeśli Haleb mialoby być jeszcze razem, byloby dziwnie...

    ale mimo wszystko kocham ich razem! to najlepsza para w serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak poza tym, genialny post! <3
    aż się łezka w oku kręci. fajnie tak powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy ich nie lubiłam... może dlatego że postać Hanny denerwuje mnie od początku serialu, nie lubię takich ludzi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Haleb 4 ever ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą parę ♥ Byłam załamana, kiedy się okazało, żę oni już nie są razem. Ale też uważam, że to by było nie realistyczne, gdyby do siebie wrócili. Przecież Hanna ma mieć ślub, a Caleb ma dziewczynę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Haleba, bardzo chcę ich powrotu. Myślę, że kiedyś będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ciągu swojego całego życia miałam dwie ukochane pary ( Hanna i Caleb oraz Tate i Violet - American Horror Story sezon 1) i mimo, że zaakceptowałam to co się między nimi wydarzyło i w jakich aktualnie związkach są, wciąż mam nadzieje, że wrócą do siebie bo to była na prawdę najpiękniejsza miłość, żadna nie jest w stanie jej pobić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham Tate i Violet *.* potem tylko przez nich oglądałam AHS <33

      Usuń
    2. Anonimowy09 maja, 2018

      Też kocham Hanne i Caleba <3

      Usuń
  11. cudownie ogladało sie ich przez 4 sezony, kocham tą pare szczególnie te ich sprzeczki jak sie poznali *.* ale teraz fajna jest odmiana i bardzo chciałabym zobaczyc sub Jordana i Hanny *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...