TOP 5 filmików z.. #4


Hej :) Witam Was wraz z kolejnym postem z serii TOP 5 filmików! Na dzisiaj przygotowałam dla Was przeróżne produkcje fanów, którzy ukazali nasze PLL jako... film! :) Ciekawi co udało mi się znaleźć? 
Zapraszam do rozwinięcia! ;)




ROZWIJAMY!



Filmiki są przedstawione w przypadkowej kolejności



#1
Może wykonanie tego filmiku nie jest do końca idealne, jednak moim zdaniem całość ma swój klimat i trzyma w napięciu, a przecież o to tu chodzi ;)




#2
Filmik jest moim zdaniem świetny! Podoba mi się ukazanie Spencer jako tej ''szalonej''. Powiem Wam, że z chęcią obejrzałabym taką produkcję na wielkim ekranie ;)




#3
Zarówno wykonanie, jak i zamysł na całą produkcję jest moim zdaniem genialny! Uważam, że autorka wykonała kawał dobrej roboty. Filmik jest świetny i aż zaczynam żałować, że w PLL nie mieliśmy okazji podziwiać podobnej historii ;)
Zdecydowany numer 1 dzisiejszego rankingu!




#4
Ten filmik pokazywałam Wam już w poprzednim poście. Uznałam jednak, że skoro aż tak bardzo Wam się spodobał i do tego współgra z dzisiejszą kategorią, to warto pokazać go tym, którzy nie widzieli! 
Polecam wszystkim, jest świetny! ;)




#5
Ten filmik zdecydowanie odbiega od reszty, dlatego zostawiłam go na koniec. Jest to zwiastun filmu ''Black Swan'' z aktorami z PLL. Uważam, że zamysł tej produkcji jest naprawdę interesujący, a sam filmik warty obejrzenia! :)




_______________________________________________________
Który filmik podoba Wam się najbardziej? Chcielibyście obejrzeć którąś z tych produkcji na wielkim ekranie? ;)
I na koniec pytanie - jaką kategorię chcecie zobaczyć w następnym poście? Co powiecie na coś takiego jak nr. 5? 


Piszcie co sądzicie! :)



Udostępnij:

4 komentarze

  1. Oglądałam film "Black swan" ale nie porwał mnie jakoś bardzo, choć przyznam szczerze że filmiki fajny... tak jak wszystkie które znalazły się w tym poście..
    Seria świetna, fajnie jak była by część dalsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy zwiastun(w sensie wykonanie, klimat) - nr 2
    Najlepszy pomysł - nr 3
    Ale najbardziej chciałabym zobaczyć film o Ali <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie ! Jak ktoś z was lubi serial scream queens to zapraszam na bloga o tym serialu (dopiero zaczynam) :-)
    http://screamqueenspolsk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie obejrzałabym We Killed Her w całości. Świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...