Wren is back?

Tak dobrze widzicie! Znalazłam coś odnośnie naszego ukochanego doktorka. 
Jeśli jesteście ciekawi to rozwijajcie!



W wywiadzie danym dla MTV Julian wypowiedział się również o PLL. Oto co powiedział.

"Obiecałem Marlene, że wrócę w pewnym momencie aby rozwiązać moją postać - dla mnie i również dla fanów. Więc tak długo jak ona wciąż tego chce, wrócę. Byłoby fajnie"


Julian wspomniał również, że wierzy, że Wren naprawdę kocha Spencer i chciałby mieć z nią sceny gdyby wrócił.


Myślę, że Wren wróci tylko nie wiem kiedy. Obsada kończy kręcenie sezonu 6 więc raczej w tym sezonie nie powróci...ale w sezonie 7...możliwe. No chyba, że ukrywają go na planie i nie ma go na zdjęciach, snapach i wg.

W sumie gdyby wrócił już w sezonie 6 miałoby to sens ponieważ Mellisa wróci w 6B więc może Wren przyjedzie razem z nią z Londynu. A jak nie to jednak mam nadzieje, że powróci w sezonie 7.

Wiele osób myśli, że skoro Wren nie był -A to będzie Big Bad.
Czemu go tak oskarżają? A wy co sądzicie?
Chcielibyście aby Wren powrócił? Chcielibyście by Wrencer w jakimś stopniu powróciło?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Myślę, że Wren będzie tym całym big bad ale tak naprawdę wróci w sezonie 7 :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uważam że Wren to nie jest nikt zły, nie rozumiem czemu tyle osob wierzyło że bedzie A, ja serio bardziej obstawiałam Cece niż jego, baaardzo kocham tego aktora oraz samą postac Wrena, jestem fanką Wrencer a nie Spobiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wren! Tak on musi wrócić :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...