Zagadka od Marlene

Hejka,
Jakiś czas temu Marlene dodała to zdjęcia na swojego instagrama.


Nowa praca artystyczna w nowym pokoju Kłamczuchy,
Do kogo waszym zdaniem należy?

Obraz ma podobno przedstawiać daną Kłamczuchę z ukochanym.
Jak myślicie?
Myślę, że na wstępie można odrzucić Ali i Hannę bo no nie oszukujmy się obie
 są blondynkami a na obrazie dziewczyna ma brązowe włosy.
A więc zostaje Spencer, Aria i Emily.
Moja pierwsza myśl to byłą Aria i Ezra (of course).
Ale jak zaczęłam się tak przyglądać to do głowy wpadła mi Emily xd

Razem z Nox tak pisałyśmy (19.09), że może będzie podobnie jak w książce.
Znaczy, że Emily będzie bi (jej związek z Issaciem w książce był cudowny ;3).
Tylko, kto byłby z Em na obrazie? Nox stawia na Toby'ego.

Jednak uważam, że będzie to Aria lub Spencer.
A wy?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. ponoć Emily sie z kimś prześpi, takie chodzą plotki, więc może to ona?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fani po zobaczeniu promo myślą, że prześpi się z Toby'm ale nawet jeśli to się by stało to nie sądzę by na część tego wydarzenia powstał obraz 😂 ale może to być Emily ale ze swoim chłopakiem bo może tak jak w książce zrobią Emily bi. Niedługo się przekonamy :)

      Usuń
  2. Ja uwazam ze mozliwa jest właśnie opcja że to bedzie ren romans Emily z Tobym a obraz bedzie prezentem od BigBad
    Ale dla mnie oni wygladaja jak wlasnie Aria i Ezra haha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...