PLL Challenges #1

Znalazłam na Tumblrze (a dokładniej TU) pomysł na fajną serię, która jak możecie wywnioskować z tytułu zwie się ,,PLL Challanges''. Wiem, że i u nas na blogu był prowadzony podobny challange, i na innych blogach były takie challange, ale każdy wygląda inaczej, więc nie widzę problemu ^^






Jak widzicie mam tuaj pięć propozycji, na temat których będę codziennie dodawać gify. Będę wrzucać wszystkie challange do jednego postu. Jak widzicie dwa pierwsze potrwają 30 dni, a pozostałe po 15. 
Mam też dla Was propozycję. Będę pod każdym postem, podawać dla przypomnienia kolejne tematy gif'ów i jeśli ktoś chce może podrzucić w komentarzu swoją propozycję, która pojawi się pod moimi typami w następnym poście. Możecie napisać m.in. dlaczego właśnie taki był Wasz wybór, link do gifa lub obrazka (nie zawsze będzie to możliwe).

Ulubiona Kłamczucha

Od pierwszego odcinka Aria była moją ulubioną Kłamczuchą. Jest kreatywna i kocha literaturę - za to właśnie ją lubię.




Ulubiona premiera seonu

Premiera sezonu 6! Po 5x25 nie mogłam doczekać się kolejnego odcinka, a gdy 6x01 w końcu się pojawiło wstałam godzinę wcześniej, żeby mieć czas obejrzeć odcinek przed pójściem do szkoły.


Najśmieszniejsze momenty

Te sceny najbardziej utkwiły mi w pamięci ;)




Character Challange

Pierwsza scena

Do tej kategorii wybrałam sobie Arię ;)

Rodzina Montgomerych wraca do Rosewood. Pod spodem macie obrazek z tej sceny i gif ze spotkania Arii i Ezry, bo był jednym z niewielu z 1x01, na których jest Aria.



Ship Challange

Moment, w którym się poznali

Tutaj stawiam na Haleba

1x15! Nie mogłam znaleźć odpowiedniego gifa... Po raz kolejny...


Następne tematy:
- Ulubiona postać kobieca - poza Kłamczuchami
- Ulubiony flashabck
- Najbezpieczniejsze chwile
- Ulubiony cytat (wybranej postaci)
- Pierwszy pocałunek (wybranego shipu)

Udostępnij:

1 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...