Kilka ciekawostek obciążających... #2


Hej:) Zauważyłam, że ostatni post z tej serii Wam się spodobał, więc zabrałam się za kolejny.
Jesteście ciekawi o kim mowa tym razem? Zapraszam do rozwinięcia! :)



ROZWIJAMY!




Dzisiaj pod nóż idzie.. JennA!





#1
Czy Jenna przegląda się malując usta? Czy to możliwe, że dziewczyna jednak widzi?




#2
Spalona maska Czarnej Wdowy. Pamiętacie kto w PLL ucierpiał w pożarze?





#3
Czy Jenna ma na sobie czerwony płaszcz? Przypadek?




#4
Płaszcz, który ucierpiał podczas pożaru i dziwna rana, którą dziewczyna ma na dłoni. Czyżby powstała ona po oparzeniu?




#5
A strzela z broni, a potem podchodzi i przejeżdża ręką po tarczy. Czyżby sprawdzał czy trafił, bo... nie widzi?!




#6
W flashbacku z 2x25 widzimy, że Alison dała Monie pewien numer. W 3x24 A wysłał smsa do tego samego numeru! Kto go dostał? Jenna! 
Czy brunetki mają ze sobą coś wspólnego? Dobrze wiemy, że Mona już raz miała na sobie czarną bluzę.. Czy wciągnęła w to też Jennę?




#7
Czy A ma długie, ciemne włosy?




#8
Wiele osób kojarzy to przebranie z Red Coat. Co Wy sądzicie?




#9
Ktoś tu chyba nie przepada za Hanną, nie sądzicie? ;)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I tak o to notka dobiegła końca. ;)

Koniecznie napiszcie co sądzicie o poście i o jakiej osobie chcecie kolejną notkę z tej serii! :)


Udostępnij:

6 komentarze

  1. Jenna zawsze wydawała mi się dziwna, podejrzana i trochę creepy :P
    Myślałam, że będzie wplątana w całą sprawę.
    Kolejną notkę w tym stylu fajnie byłoby zobaczyć o Melissie, jeśli jeszcze takiej nie było bo na bloga trafiłam przed finałem krótko :) Melissa jest bardzo tajemnicza, trochę się jej boję :P Nie wiem co o niej myśleć za bardzo, czy jest dobra czy zła. Ciężko byłoby mi ją włożyć do jakiejś kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę serię postów <3
    Zgadzam się w 100 % z Anonimem.
    Następną Melissa ^^
    A Jennie nigdy nie ufałam. To właśnie ją obstawiałam na Red Coast ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak nastepna musi być Melissa, zawsze ją obstawialam o byciu BW i kiedy Black Shower zdjęła maskę to pomylilam ją z Mell.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka :) Mam pytanie, dotyczące #4. Pożar wydarzył się w 3x24, a czy rozmowa Em i Jenny nie została przeprowadzona w 3A?
    Możliwe, że to obrazek z innego odcinka, nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Jenna od zawsze była podejrzana, bo co jak co ale mogłaby mieć powód aby prześladować kłamczuchy. Nie wiem czy ktoś inny z bohaterów został tak bardzo pokrzywdzony przez dziewczyny jak Jenna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...