Już w 6x05 poznaliśmy historię Charlesa?!

Po raz kolejny obejrzałam filmik przedstawiający taniec Madison Ziegler z odcinka 5. Wszystko wtedy jakby nabrało dla mnie sensu. Możliwe, że po prostu chcę widzieć tam historię Cece, ale sami oceńcie.




Na wstępie, TU możecie przeczytać historię Charlesa, streszczoną przez Nox, jeśli ktoś chce sobie przypomnieć przed dalszym czytaniem, natomiast pod spodem filmik z fragmentem 6x05. 


Wanny, to od nich wszystko się zaczęło. Mały Charles chciał wykąpać Alison, przez co wylądował w Radley, stąd też wystrój pokoju, w którym Maddie opowiada Spencer o życiu Charlesa. 


Charles jest na dachu z Bethany. 


Taniec jest w miarę spokojny. 


Chłopiec chowa się za skrzynki na dachu.


Maddie chowa się za wanną.


Charles jest przerażony. Bethany oskarża go o zepchnięcie Marion, choć tego nie zrobił.


Maddie wali w ścianę, jakby chciała się wydostać.


Chłopaka dręczą wyrzuty sumienia. W końcu to on kazał przyjaciółce ,,zająć się’’ kobietą.

Maddie zrezygnowana zsuwa się po ścianie.



Charles umiera. Rodzi się Charlotte - Cece. 


Cece uderza Alison kamieniem. Jessica zakopuje córkę, którą uznaje za martwą.



Cece znika z życia DiLaurentisów. Znika z Rosewood, wraca do Radley. 


------------------------

Jest to post niezaplanowany, po prostu miałam chwilkę wolnego czasu i postanowiłam poświęcić ją na rzecz bloga, konkretnie tej notki. A jutro, jak wiecie z grafiku ,,Końcówki z - A. Sezon 3’’. 

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Ciekawe, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To genialne! Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ma sens, poprostu geniusz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama na to wpadlas? Jak tak to naprawde jestes niezla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzostwo!!
      Ja bym tego nie połączyła ^^

      Usuń
    2. Tak sama na to wpadłam ^^. Ciągle mnie intrygował ten tanie, więc obobejrzałam jeszcze go raz

      Usuń
  5. NO g e n i a l n e! To na pewno nie przypadek, w pll nie ma przypadków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po finale odnoszę wrażenie, że jest tam w cholerę przypadków
      - B

      Usuń
  6. Genialne! Możesz mieć rację...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...