Sneak peeki z 6x09

Emily: Nic, naprawdę
Sara: Przynajmniej pozwól mi wziąć twój kask
Emily: Przestań
Sara: Czy pozwolisz mi coś zrobić?
Emily: Pójdziesz ze mną na bal maturalny?
Przepraszam. To..to nie tak jak chciałam ciebie zapytać.
Jeśli myślisz, że to jest dziwne.....tak to dziwne. Rozumiem.
Bal maturalny to (...) Ale ten jest inny, to tylko my
Sara: Emily, moja stara szkoła ma bal maturalny tego samego dnia i powiedziałam Claire
Emily: Nie powinnaś wybierać. Zrobimy coś specjalnego następnym razem.



Spencer: Toby! Czekaj.
Toby: Co tutaj robisz?
Spencer: Dostałam twoją wiadomość. Nie mogą ciebie zawiesić, to wszystko moja wina
Toby: Spencer...
Spencer: Pozwól mi porozmawiać z Tanner, ona musi wiedzieć, że to ja wysłałam cie tam i te słodycze były dla mnie, nie miałeś pojęcia co...
Toby: Przestań. Nie sprawiłaś, ze tam poszedłem. To była moja decyzja 
Spencer: Tak, ale Lorenzo nigdy nie zostałby ranny, gdybyś nie był naćpany. A nie byłbyś naćpany gdybym po protu przyznała jak bardzo zaplątana/zmieszana byłam, kiedy wróciłam z tamtego miejsca 
Toby: Słuchaj, co się stało to się stało. Może to i lepiej.
Spencer: Jak?
Toby: Ten psychol wie, ze jesteśmy blisko i policja go złapie. 
Cześć. 
Lorenzo: Cześć
Toby: Jak długo?
Lorenzo: Na czas nie określony.Śledztwo..
Spencer: Czy mogę coś powiedzieć? Proszę
Lorenzo: Nie są zainteresowani w czymkolwiek co chcesz powiedzieć.
Toby: Muszę iść, jestem oczekiwany (...) Zadzwonię później.

Co sądzicie o scenkach?

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Spencer: (Tak, ale Lorenzo nigdy nie zostałby ranny, gdybyś nie był naćpany. A nie byłbyś naćpany gdybym po protu przyznała jak bardzo zaplątana/zmieszana byłam, kiedy wróciłam z tamtego miejsca )

    OdpowiedzUsuń
  2. Sara i Emyli-jestem na NIE.
    a ten drugi to myślę,że Lorenzo tez został zawieszony bo dopuscił do tego ze Ali wzieła jego karte nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda trochę Emily ��

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...