Przyszłość Spoby

Hejka, dzisiaj mam dla was pewną informacje, która może okazać się spoilerem.
Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia.

SPOILERY - 6B






To jest Brandon Firla.
Teraz jest wszystkim dla Spencer. Jej miłością.
Jej życiem. Jej menadżerem.

Co o tym sądzicie?
Ja nie jestem jakąś wielka fanką Spoby no ale jednak
Hanna tylko z Calebem, Aria tylko z Ezrą
no i 
Spencer tylko z Tobym

Czy Brandon może być jednym z dwóch nowych chłopaków w 6B?

Pierwszy z nich to Jordan.
27 latek pracujący w branży odzieżowej.
Hmmm to bardziej pod Hannę pasuję prawda?

A drugi z nich to Liam.
24 letni asystent redaktora z Bostonu
i tutaj pasuje zarówno do Spencer ale i do Arii.

Nawet jeśli okaże się, że Jordan lub Liam będzie postacią grana przez Brandona miejmy nadzieje, że mimo wszystko Spencer i tak skończy z Tobym! Tak samo jak Hanna z Calebem a Aria z Ezrą :D

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Nieee, wole Deana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh by sobie razem ciasteczka szamali xd :D

      Usuń
    2. Weselej by bylo niz u Spoby ;d

      Usuń
    3. Ja też chcę Deana ze Spencer!!! > . <

      Usuń
  2. Moim zdaniem, on ma więcej niż 24 lata. Już prędzej bym mu dała te 27, ale to jego zajęcie nie do końca pasuję. Chociaż gdyby na to patrzeć z tej strony: to biznesmen który zarabia na swojej filmie, a nie tworzy projekty - to całkiem nieźle pasuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę Wrena. Ewentualnie Johnny'ego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam spoby. Według mnie pasują do siebie idealnie, ale gdyby Spencer poznała nowego chłopaka faktycznie wprowadziło to trochę dramatyzmu☺ Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie Toby to tylko Dean <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...