Parę tweetów o 6x10

Hejka.
W tym poście mam dla was kilka tweetów odnośnie Letniego Finału.
Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia :)






Carl: Czy zobaczymy żółtą bluzkę w finale
Marlene King: Tak


Andrea: Po prostu powiedz mi, że Charles nie jest jakimś przypadkowym gościem. PROSZĘ!
Marlene King: Charles NIE jest przypadkowym gościem


PLL fan: Czy jako pierwsi dowiemy się kim jest Charles czy Kłamczuchy?
Marlene King: W tym samym czasie


M: Mam nadzieje, że zobaczymy Charlesa na prawdę i to nie będzie tak jak w 5x25
Marlene King: Zobaczycie Charlesa. Usłyszycie Charlesa. Poznacie Charlesa. Jak Kłamczuchy odkryją historią 'A' wy również.


Jenna: Gdzie jest Sidney? Czy dostaniemy odpowiedź z kim Jenna, Mona i Sydney spotkały się w parku? Obiecałaś wszystkie odpowiedzi.
Marlene King: Tak. Jesteś gotowa?/Jesteście gotowi?

Co sądzicie o tych tweetach?

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Już nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. can't wait!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że one były tylko w trójkę w tym parku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ktoś do nich przyjechał w ostatnich sekundach sceny ale nigdy nam nie pokazali kto

      Usuń
  5. Ale chce juz final, nie moge sie doczekac. Mam nadzieje ze sie nim nie zawiode.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się juz doczekać! !! ��❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę w jej słowa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...