Kanadyjskie promo & kolejny sneak peek

Alison: Halo?
WTOREK
Alison: Charles, mów do mnie
1 ODCINEK
Toby: Co się stało, stało się
Może to i lepiej
PRZED
Caleb: Co? Co jest?
FINAŁEM SEZONU
Emily: Pójdziesz ze mną na bal maturalny?
Spencer: To o Alison


Hanna: Więc, dlaczego Nowy Jork?
Caleb: Mój tata ma tam pracę więc pomyśleliśmy, że byłoby fajnie spędzić parę dni razem
Hanna: Nie mógłbyś wrócić wcześniej by nie przegapić balu?
Caleb: Wszyscy go przegapimy. Wy tylko spędzicie czas w stodole Spencer oglądając filmy (...).
Możemy to zrobić w każdy dzień
Hanna: Taa, wiesz co masz racje. To tylko bal
Caleb: Co? Co jest? 
Hanna: Nic....Dlaczego bierzesz ze sobą swój (...) laptop?
Caleb: Ooo, mój tata chciał bym go zabrał, (...)

Co sądzicie o promo i sneak peeku?
Promo mi się podoba, ukazało kolejne sceny z odcinka i pokazało nam, ze RC już nie nosi maski Alison tylko jakąś inną. A co do sneak peeka....Caleb w nim jest bardzo podejrzany! :o
Ale wiadomo, że to nie on bo jest na planie 6B no chyba, że jednak to on jest Charlesem i uciekł z więzienia xd haha nie no serio to na pewno nie on.

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Mnie się wydaje, że Caleb kłamie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta PODRÓBA Red Coat w krzakach ma na sobie maskę WILKA, a nie jak to przeczytałam na innym blogu, że ma maskę diabła. Ta maska mi przypomina maskę wilka z bajki o Czerwonym Kapturku. Wiadomo, że w kolejnym odcinku odbędzie się Bal Tematyczny i wszyscy mają się przebrać za postaci z bajek. Właśnie Mona się przebierze za Czerwonego Kapturka. Ktoś, kto obserwuje dziewczyny musi się troszkę zakamuflować. I albo współpracuje z Moną (Czerwony Kapturek i wilk to para z bajki hehe), albo z A. Promo jest tak ukazane abyśmy myśleli, że ta maska nie wróży nic dobrego. Ja wolę poczekać do premiery odcinka, bo promo jest konstruowane tak aby snuć domysły i podjarać trochę publikę. :) Napisałam podróba, bo to że ktoś nałożył maskę i pelerynę w czerwonym kolorze nie oznacza, że jest oryginalnym Red Coat. Tamten płaszcz był zupełnie inny, bardziej elegancki. W poprzednim odcinku ta osoba przed komputerem też ma inny płaszcz na sobie niż oryginalny Red Coat. Ktoś próbóje podszyć się pod tą postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twitterze znalazłam opinię, że to czarna koza xd ale twoja propozycja jest bardziej prawdopodobna ponieważ tematem balu jest w końcu "Zaczarowany las" :)

      Usuń
  3. I dlatego na pewno Caleb to nie Charles. Podejrzani przed finałem, to podejrzani do finału. To ma być wielkie suprise więc Caleb=/ Charles nie nie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...