Marlene King o letnim finale

Marlene odpowiadała ostatnio na pytania fanów odnośnie 6x10. Z odpowiedzi wynika, że wiele Spolerów się spełnił. 
SPOILERY 
- Zobaczymy Black Veil (Czarną Wdowę) i Red Coat (Czerwony płaszcz) w 6a? 
- Tak! Obie się ujawnią! 

Tutaj widzimy zdjęcie z letniego finału
-------
- Czy kiedykolwiek zobaczymy twarz Bethany? 
- Tak tego lata

 - Będziecie wiedzieć tak dużo, jak wiem ja, kiedy zakończy się sezon letni. 

- Czy wątek mamy Tobiego zostanie zamknięty w finale? 
- Tak! 

Udostępnij:

4 komentarze

  1. No zobaczymy, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrs.Hope pisze nie na temat postu,ale musze sie dowiedziec czy bedzie kontynuacja serii Top10 fanowskich filmików?
    Bo nie było jeszcze Hanny,Mony i bardzo fajnie sie czytało (oglądało) tą serie :)
    pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja zaczęłam serie, ale nie ja ją kontynuowałam. Opuściłam bloga i seria została przejęta, przez inną Adminkę. Jednak postaram się dowiedzieć, czy będzie kontynuowana. Ale coś kojarzę, że chyba Hanna była - moge się mylić :)

      Usuń
    2. Tak Hanna już była :) - http://pll-poland.blogspot.com/2015/05/top-10-najlepszych-fanowskich-filmikow_19.html?m=0

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...