Spostrzeżenie z 6x05

Prawdopodobnie to głupie i nic nie znaczące spostrzeżenie, ale i tak chcę się nim z wami podzielić. Będzie ono dotyczyło zdjęć Arii.

Popatrzmy na to zjęcie : 


Im dłużej się w nie wpatrywałam, tym więcej razy zmieniałam zdanie. W końcu, jednak doszłam do wniosku (mogę się mylić), że głowa lalki jest nadpalona. Od razu przyszła mi na myśl ta scena z 6x01 :


Nie chodzi mi, o to że jest to ta sama lalka, lecz o to że Kłamczuchy podpaliły pokój Charlesa. Prawdopodobnie na wskutek tego ucierpiało wiele jego ,,pamiątek''. 
Uważam, że lalka może pochodzić ze zbiorów Charlesa. Dodatkowo przemawia za tym pojawienie się A na wysypisku. Mogło wtedy podrzucić lalkę. 
Czytałam też na którymś z blogów o PLL (możliwe, że tutaj na PLL Poland, ale śledzę ich tyle,że nie sposób spamiętać co, gdzie widziałam), że lalka obok jest tą samą, która znajdowała się na zdjęciu Arii.
Zajmę wam jeszcze minutkę i już kończę ;). 


O tym, że to ta sama lalka co w 6x05 (jak pisałam wyżej) już gdzieś czytałam więc nie ma sensu tego roztrząsać, ale popatrzmy na to :


Moim zdaniem może być to ta sama lalka (ze spaloną główką) tylko przed podpaleniem pokoju Charlesa. JEŚLI (nie na 100%) okazałoby się, że moje podejrzenia są słuszne mam kilka pomysłów jak to zdjęcie mogło trafić do Arii.
- Aria zrobiła je sama, lecz tego nie pamięta. Mogła współpracować z Charlesem lub po prostu przypadkowo natknęła się na zdjęcie.
- A jest autorem fotografii i podrzuciło je Kłamczusze.

------------

Co sądzicie o moich spostrzeżeniach? Wiem, że niektóre są naprawde niedorzeczne, ale może komuś przypadną do gustu.

Udostępnij:

3 komentarze

  1. To ona jest A i ma zaburzenia osobowości !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po przebudzeniu Spencer dzwoni do Ari i pyta co zrobiła z różową farbą, a ona nie odpowiada. Na koniec odcinka tą farbe ma A... dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam. Jestem w trakcie szukania kolejnych wskazówek obciążających Arię. Pojawią się może jutro, może w sobotę. W sumie muszę też zająć się seriami. Dawno nie było par ani postaci.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...