Muzyka z 6x07 i 6x08

Hejka, chciałam dzisiaj dodać muzykę z ostatniego odcinka (6x08) i wtedy zdałam sobie sprawę, że nie dodałam z 6x07! :o A więc w tym poście przedstawię muzykę z obu odcinków :)

6x07


Ipswich by Georgi Kay
W The Brew Emily zostawia wiadomość dla Alison podczas gdy Clarie zaczepia ją i pyta o Sarę

Grow by The Cold and Lovely
Emily oferuje, że pójdzie z Sarą na spotkanie z Clarie

Zero in the City by Great Lake Swimmers
Spotkanie Emily, Sary i Clarie

Metamorphosis by Wyles & Simpson
W The Brew Spencer pomaga Hannie znaleźć informacje na temat The Carissimi Gropu

Moon Shines Red by Jamie McDell
Aria otwiera list, który mówi, że jest finalistką w konkursie. Spencer opuszcza posterunek policji.
Emily przytula poduszkę po czym miażdży czip. Alison znajduje Jasona, który chce się napić.

Build It Better by Aron Wright
Emily staje się zazdrosna o relacje Sary i Clarie.

6x08



Pieces by Ms Mr
Emily pomaga wybrać Arii strój na wystawę. 

Green Eyed Blues Cake by Paul Musso
Hanna i spencer przyjeżdżają na otwarcie galerii.

 Lost Someone by James Brown
'A' w limuzynie z Red Coat

Waving Wild by Arum Rae
W The Brew Clark zadaje pytania Arii na temat jej spotkania z Charlesem.

Not Enough by Carousel
Emily z Arią rozmawiają o tym z kim iść na bal.

Która piosenka najbardziej wam się podobała?

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Raczej żadna mnie nie ''porwała'', ale jeśli miałabym wybrać to byłoby to Ipswich - Georgi Kay.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ta strasznie podoba Waving Wild by Arum Rae!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...