Związki/przyjaźnie w PLL #3 - Spoby

Właściwie to miałam to napisać wczoraj, ale co tam. W tym poście będziemy się zajmować Spoby (Spencer+Toby). Zanim przejdziemy do dalszej części chciałam jeszcze powiedzieć, że znalazłam na komputerze początek teorii Aria is A, o której wspominałam w komentarzu. Przewiduję że opublikuję ją za tydzień lub w weekend, ale jest ona dość długa (mam napisaną w wordzie ale sam już początek nadawałby się na porządny wpis) więc chyba podzielę ją na kilka części. Chociaż wątpię teraz w to że Aria miałaby być A to jednak dawniej te teorie były moimi ulubionymi (jak widziałam w komentarzach ktoś podziela moje zdanie) i nawet gdyby miało się okazać że Aria nigdy nie miała nic wspólnego z A to i tak ją dodam :-)
Wracając do tematu Spoby, nowa kategoria : Zagrożenia dla związku. Dodatkowo Niespodzianka na końcu
A teraz gify ze Spoby:







W sezonie 1 Toby był uznawany za dziwaka z ''kryminalną'' przeszłością. Pierwszą Kłamczuchą z którą się zaprzyjaźnił była Emily. Nie wiem co wspólnego można  napisać o Spoby... Może to że oboje uciekli z domu?

Rozstania i powroty

Początek : A Person of Interest 1x19 
Rozstanie : Over My Dead Body 2x12
Powód : A zmusiło Spencer do zakończenia tego związku

Początek : ummAsked 2x25
Rozstanie : Mistery Loves Company 3x16
Powód : Spencer odkrywa że Toby współpracuje z A

Początek : A Dangerous Game 3x24
Na ile  mi wiadomo nie zrywali już potem.

Na ile procent do siebie pasują?
78%

Zagrożenia dla związku:
- Wren
- A
- Jenna
- Peter i Veronica


Jak mówiłam na koniec inna nowość, a dokładniej : Ranking Par (wiem że głupio brzmi). Ranking obliczam na podstawie ilości odcinków w czasie których para była razem i drugi ze względu na %

1. Spoby z liczbą odcinków 83
2. Haleb z liczbą odcinków 75
3. Ezria z liczbą odcinków 61

1. Haleb z 88%
2. Spoby z 78%
3. Ezria z 77%

Im więcej par omówimy tym większy będzie ranking
-------------------
Napiszcie mi w komentarzach na ile % pasuje do siebie Paily. Zaraz po Paily bierzemy się za przyjaźnie. Która będzie pierwsza?

Udostępnij:

12 komentarze

  1. Jak dla mnie wgl do siebie nie pasują ,Paige mnie irytowała od zawsze ;_; nie wiem dlaczego ;/
    Jakoś bardziej mi się podobało jak była z Mayą lub momenty z Alison. Co do przyjaźni to może zacząć od Emily i Tobiego lub Hanny i Mony (albo ogólnie przyjaźni kłamczuch)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że chyba wybiorę Hannę i Mogę.

      Usuń
    2. *Monę
      Autokorekta w telefonie zamieniła Monę na mogę.

      Usuń
  2. przepraszam ale ten ranking jest trochę głupi :(
    co do Paily to 10%
    a jeśli chodzi o przyjaźnie to hmmm może Emily i Toby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Dodałam ten ranking tylko na próbę. W następnym poście już go nie będzie ;-)
      A Emily i Toby są drudzy w kolejce po Monie i. Hannie

      Usuń
  3. Może Caleb i Spencer
    Wiem że nie mają dużo scen, ale jak była sprawa z magazynem w którym była ta beczka ( mam nadzieje że rozumiecie xD ) Caleb i Spencer pracowali razem, rozwiązywali zagadki, bardzo mi się to podobało. Na przyjaciół w sam raz! :)
    Jeszcze bardzo bym chciała przyjaźń Tobiego, Caleba i Ezry najlepiej razem:) pomagają dziewczyną w trójke i to jest wspaniałe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidze Paige :/ 0 % !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paily na 40% dziwny byl ten zwiazek troche

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...