TOP 10 cytatów...Spoby

Hej :)
Jak wam minął dzień? Ja już mam wolne :D
Dzisiaj mam dla was TOP 10 cytatów Spoby :)
W następnym tygodniu będzie Haleb i Ezria :)
A od nowego roku wejdzie TOP 10 o którym już wspominałam
a mianowicie TOP 10 (jakiś - jeszcze nw jakie) wydarzeń z sezonu 1/2/3/4/5 :)



MIEJSCE 10
Toby: Kocham cię!

MIEJSCE 9
Toby: To be honest, it was really fun to kick your ass at Scrabble.
Toby: Jeśli mam być szczery to było bardzo fajnie pokonać cię w Scrabble

MIEJSCE 8
Spencer: Wow, you sure know how to walk a girl home. 
Toby: So what time do you need me tomorrow? 
Spencer: Wow, z pewnością potrafisz odprowadzić dziewczynę do domu.
Toby: Więc o której jutro mnie potrzebujesz?

MIEJSCE 7
Toby: If we had a real baby, what would it look like?
Spencer: I'm picturing a newborn... with a six-pack.
Toby: Gdybyśmy mieli dziecko, jak by wyglądało?
Spencer: Wyobrażam sobie noworodka z sześciopakiem

MIEJSCE 6
Spencer: Wesołego Ho Ho
Toby: Miły gest

MIEJSCE 5
Toby: Dlaczego tutaj przyszłaś?
Spencer: Ponieważ tęskniłam za tobą. 
Odrzucenie ciebie mnie zabija
Toby: Wiec przyszłaś tutaj by mi powiedzieć że nie możesz tutaj być

MIEJSCE 4
Toby: Wiesz że to moja koszulka
Spencer: Tak ale już nigdy jej nie odzyskasz

MIEJSCE 3

Toby: (Połóż) ręce za głowę i odwróć się.
Powiedziałem (połóż) ręce za głową 
Spencer: Przepraszam policjancie, ostatnio mam problemy z władzą.
Jeśli chce Pan bym położyła ręce za głowę będzie Pan musiał tutaj przyjść i mnie zmusić. 
Toby: Czy szuka Pani problemów?
Spencer: Nie, proszę Pana. Jestem grzeczna dziewczyną.
Mam wiele złych nawyków
Toby: Nauczyli nas w Akademii jak postępować z takimi przestępcami jak ty
Spencer: Może pokażesz mi czego się nauczyłeś?

MIEJSCE 2
Toby: Widzisz to? To widelec. Możesz go użyć do zjedzenia śniadania, które 
twój CHŁOPAK dla ciebie zrobił

MIEJSCE 1
Toby:  Udawanie że ciebie nic kocham było najtrudniejszą rzeczą jaka kiedykolwiek zrobiłem

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak wspomniałam na początku jakoś w przyszłym tygodniu postaram się dodać Haleba i Ezrię.
Ale nie wiem jak to wyjdzie bo w końcu święta będą :)  Postaram się napisać jakoś teraz.
A od stycznia będziemy wspominali różne momenty z sezonów.
Myślałam by dać najśmieszniejsze, najstraszniejsze, najromantyczniejsze i chyba to tyle.
No chyba że macie jakieś propozycje ;)

~Ann

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może jeszcze sytuacje
    - najmniej spodziewane
    - najbardziej tajemnicze
    albo coś podobnego c:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...