TOP 10 fanowskich filmików - Haleb

Przepraszam za opóźnienie, post miał być wczoraj, ale miałam sprawy rodzinne i zupełnie o tym zapomniałam. Nie przedłużając więcej zaczynamy:

10.

Haleb ♡ 


9.

Hanna and Caleb - Never let me go


8.

Hanna & Caleb | All Of Me 

7.


Hanna & Caleb | With Love


 6.

♥ Hanna & Caleb || ♫ Every Time We Touch (#Wish 3 xFoxyAmanda


 5.


Hanna & Caleb | Crazy in love 
  

4.

Caleb and Hanna | Love Me Like You Do 


 3.

haleb × losing your memory 


 2.


Hanna & Caleb l give me love 
 

 1.

♥ Hanna & Caleb || ♫ Impossible 


Zmienilibyście coś? Lubicie oglądać takie fanowskie filmiki? 

+ Do zakończenia serii TOP 10 została jedna notka w której przedstawie fimiki odnoszące się do całego serialu. Postaram się ją dodać w następnym tygodniu, ale teraz mam sporo roboty, bo przygotowujemy przedstawienie na wtorek.

Ponieważ pisaliście, że chcecie, więc będę kontynuować serię Nowa Obsada, przejmę też serię Nox o czym już pisałam. Notka miała się pojawić dziś, ale ponieważ dzisiejszy post nie pojawił się wczoraj wszystko się poplątało. Postaram się dodać go w poniedziałek po szkole, bo muszę pomyśleć nad jakimś pomysłem. Najlepiej byłoby jednak gdybyście poddali mi jakiś pomysł w komentarzu. Poszłoby mi o wiele łatwiej. 

Dostałam w komentarzu propozycje analizowania końcówek odcinka w których widzimy sceny z A. Uważam, że to super pomysł, jeszcze pomyślę jak dokładnie się za to zabrać, ale zrobię to. Macie pomysł na nazwę serii? 

To tyle ode mnie na razie ;) 
Ps. Został tydzień i oficjalnie wakacje. Macie jakieś plany? :D

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...