Związki / przyjaźnie w PLL #4 - Paily

Dzisiaj mam dla was kilka słów o Paily. Zauważyłam, że podobnie jak ja nikt nie darzy tej pary specjalną sympatią. A na początek jak zwykle zdjęcia. 



 





Paily  (Emil i Paige) nie zyskało zbytniego poparcia przez Paige, którą mało kto lubi. Obie dziewczyny lubią pływać.

Rozstania i powroty 

Początek : Someone to Watch Over Me 1x20
Rozstanie : Monsters In The End 1x21

Początek : Stolen  Kisses 3x08
Rozstanie : Unbridlet 4x23
Powód : Paige powiadamiania policję o powrocie Alison 

Był tam chyba jeszcze jeden powrót lecz szybko to się skończyło, bo Paige musiała wyjechać. 

Na ile % je lubimy?
8%

Zagrożenia dla związku 
Paige powiadamiania policję o powrocie Alison 
Wyjazd Paige 
A

Kończymy  (jak na razie) ze związkami i przechodzimy do przyjaźni. Uznałam że na początek napiszę o Monie i Hannie, ponieważ ich przyjaźń była bardzo ciekawa. Napiszcie na ile% oceniacie ich przyjaźń 

Udostępnij:

6 komentarze

  1. hmm tu będzie ciężko :D Szczerze uwielbiam Monę i jej charakter ale jeśli chodzi o przyjaźń z Hanną to do najlepszych ona nie należała. Oczywiście było wiele momentów , w których dziewczyny pomagały sobie nawzajem, troszczyły się o siebie jednak Mona potrafiła to zepsuć . Jak dla mnie zasługują na 50 % ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Paige nie Pagie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię przekręcić jakieś imię 😉

      Usuń
    2. Ale kilkanaście razy? ;)

      Usuń
    3. Dobrze, postaram się żeby więcej się to nie powtórzyło.

      Usuń
  3. Przyjaźń Hanna i Mona - 90% też lubiłam ich razem xd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...