Aria is A - wskazówki z 6x03

Hej. Dzisiaj mam dla was wskazówki z odcinka 6x03 po których możemy sądzić, że Aria jest A!
Mam nadzieje, ze osoba, która wysłała do nas e-maila odnośnie właśnie tej teorii będzie zadowolona, że znalazłam coś dla niej i wypowie się :) 
A teraz przejdźmy do notki :)

W tym odcinku widzimy Arię przeglądająca zdjęcia w swoim laptopie. Myślę, że jej zdjęcia są ważne bo przecież tyle nam ich pokazali.
/swoją drogą tyle zdjęć ale kiedy je robiła?/



Trzy zdjęcia (pociąg, żyrandol i jeden z budynków) są zdjęciami, które już widzieliśmy w poprzednich odcinkach. Reszta zdjęć jest dla nas nowa i pokazuje nam bardzo artystyczną stronę Arii. Ale myślę, że te zdjęcia coś dla niej znaczą i mają role w historii o Arii w A Teamie.

I na pewno coś jest z tą lalką w pokoju Arii. Kiedy ja zobaczyła, to tak jakby zdała sobie z czegoś sprawę ale potem się z tego otrząsa. Czego się dowiedziała? Czy coś sobie przypomniała?


Również dziwne jest dla mnie, że Aria zrobiła kolejne zdjęcie tej lalce na końcu odcinka (możecie ja również zobaczyć w lustrze kiedy robi sobie selfie)


Po zwolnieniu Andrewa, Aria idzie do niego i mówi mu jak szczęśliwa jest, że wyszedł ale on jest wściekły na nią i mówi jej, że nie jest to co słyszał. Twierdzi, że przez te trzy tygodnie kiedy były zaginione szukał jej. Myślę, że Aria wiedziała o tym, wiedziała, że Andrew ja kocha i zrobiłby dla niej wszystko (tak jak wiele razy mówił w sezonie 5). Wiedziała, że Andrew będzie próbował ją śledzić i wykorzystała to przeciwko niemu. Zrobiła to by uczynić go winnym i wrobić bo w porwanie i w dom dla lalek. To dlatego podkreślała, że Andrew był "A" i  był winny. To dlatego okłamała policje.


Również dziwne dla mnie było kiedy Hanna powiedziała dziewczynom, że Charles grał w grę z nią z przełącznikami, Aria przyznała, że ja również (Mimo, że jest jedyną, która nie miała retrospekcji z tego wydarzenia, wiec myślę, że tak naprawdę nigdy w to nie grała a tylko oglądała resztę). Zanim Spencer i Emily mogły powiedzieć, że też grały, Aria po prostu to wiedziała i powiedziała, że nigdy nie była porażona i zapytała czy któraś z nich była. Powiedziała to bo chciała by wiedziały, ze "A" je wykiwało. 


Dziwne jest dla mnie również, że Aria przez dwa odcinki z rzędu jest nazywana inteligentną, przez jej matkę i przez Ali po znalezieniu zdjęcia. Aria naprawdę jest mądrzejsza niż wszyscy myślimy. 
   źródło

Co sądzicie o tym? Niektóre rzeczy są naprawdę przekonywujące ale jednak Aria? Jedna z Kłamczuch? Jak dla mnie NIE xd :D

Udostępnij:

7 komentarze

  1. Hmm coraz częściej myślę o tym że Aria może mieć zaburzenia psychiczne,rozdwojenie jaźni etc. Np. W tej całej scenie z lalką zachowuje się jakby miała dwie osobowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to ona pociąga za sznurki, a Charles jest tylko jedym z członków jej drużyny.
      Czy Marlene King mówiła, że jest BigA lub UberA czy raczej tylko A? W sumie to każdy członek A-Teamu może się mianować A.



      Usuń
  2. Aria z odcinka na odcinek zachowuje się coraz gorzej. Także myślę, że dziewczyna ma jakieś zaburzenia psychiczne, jednego dnia idzie oskarżyć Andrew, a drugiego przeprasza go i jak nigdy nic mówi mu, że się cieszy, że go widzi. Coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Myślę, że może mieć jakieś rozdwojone jaźni.. jakąś podwójną osobowość.

      Usuń
  3. Dziękuje za notkę ;)
    Dla mnie najdziwniejsze było to, że Aria koniecznie chciała wsadzić Andrewa do więzienia. Nikomu tak nie zależało na tym jak jej. Mogła po prostu bać sie, że dziewczyny są już tak blisko odkrycia tożsamości A, że szukała ratunku.
    Ogólnie ciężko mi się obiektywnie wypowiedzieć na ten temat bo jestem fanką teorii, iż Aria jest A. Będę bardzo rozczarowana jeśli okaże się inaczej, albo jeśli Aria nie bedzie mieć żadnych powiązań z A teamem. Jeśli to nie Aria to Marlene powinna na koniec wyjaśnić dlaczego dawali takie oczywiste podpowiedzi jak np. zawołanie przez Monę "Hey Big A" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że scena gdy robi zdjęcie lalce to retrospekcja. Widzimy ją gdy robi zdjęcie przy oknie, nagle tak jakby się 'zmienia' i robi zdjęcie lalce- jak gdyby się nie kontrolowała.
    Gdy ogląda później zdjęcia, znów wydaje się, jakby nie miała pojęcia skąd wzięło się zdjęcie lalki. Sama nie wiem, ale to ma dla mnie sens. Jest moment, w którym Aria się zmienia i robi rzeczy, których nie kontroluje/nie pamięta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka!! :D
    Dziwne było to jak Aria przepraszała Spencer

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...