Podsumowanie 6x04


Hej:) Mamy środę, a więc czas na podsumowanie nowego odcinka! :) Mam nadzieję, że pod postem będziecie się chętnie udzielać! ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Najważniejsze sceny

-> Charles był w Radley i popełnił tam samobójstwo 

-> Caleb staje się nadopiekuńczy 

-> Spencer ponownie wpada w nałóg

-> Dziewczyny znajdują kartę Charlesa z Radley i jadą do domu ciotki Alison, która odwiedzała chłopaka w szpitalu

-> Sara wraca do domu

-> Haleb rozstaje się

-> Aria dostaje wiadomość od A

-> Grób Charlesa zostaje znaleziony

-> Charles chciał zabić Alison kiedy ta była mała



1) Postać odcinka

Hanna! Blondynka bardzo spodobała mi się w tym odcinku. ''Zawsze kiedy A myśli, że coś na niego mamy robi coś, żeby nas zmylić.'' Prawda, że te słowa idealnie oddają sytuację Kłamczuch?
Nie licząc tego, nabiła sobie u mnie punkty pocieszając Spencer. Też wydaję mi się, że krew była tylko podłożona. Nawet jeśli nie, to Spenc tego nie zrobiła. ''A'' chce, żeby tak myślała.



2) Denerwujący bohater

Caleb. Zdenerwował mnie tym, że nadmiernie stara się chronić Hanne. Rozumiem, boi się o nią, ale każdy musi mieć chociaż trochę wolności. Nie dziwię się jej, że zażądała przestrzeni. Też bym tak zrobiła.



3) Największe zaskoczenie

Charles nie żyje! Muszę przyznać, że jeśli okaże się to prawdą, to naprawdę będzie duży szok. Nie spodziewałam się tego, a Wy?



4) Najstraszniejszy moment

Scena w domu ciotki Alison. Nie wiem czemu, ale wywołała ona u mnie dziwny niepokój. Później jeszcze ten moment z grobem. Przez chwilę miałam wrażenie, że Hanna naprawdę go odkopie.



5) Najzabawniejsza scena

Prawdę mówiąc to nie przypominam sobie nic szczególnego. Jeśli mam wybierać to stawiam na rozmowę Spencer i Ezry o Sabrinie. Była całkiem zabawna. ;)



6) Najbardziej wzruszająca scena

Wszystkie wzmianki o dzieciństwie Charlesa. Z początku nie wierzyłam w to, że naprawdę mogę współczuć komuś takiemu, ale tak, stało się. Naprawdę zrobiło mi się go szkoda.



7) Największa zagadka

Aria i jej lalka. Czy tylko ja mam wrażenie, że dziewczyna zachowywała się tak, jakby w ogóle nie pamiętała tego, że zrobiła te zdjęcia? Czy teoria z rozdwojeniem jaźni może okazać się prawdziwa?



8) Największe rozczarowanie

Brak odpowiedzi. Podobno do odcinka 6x10 mamy wiedzieć tyle, co Marlene. Co wiemy na razie? Prawdę mówiąc to tyle, co i nic. Czy Charles jest BigA? Jaki związek ma z tym wszystkim Sara? Co spotkało Kłamczuchy w pokojach? (jestem pewna, że nie wiemy wszystkiego) Jest to tylko kilka pytań, które nawiązują do 6 sezonu, a nie zapominajmy, że za nami jest jeszcze pełno tajemnic z poprzednich sezonów. Czy oni naprawdę wyrobią się w 6 odcinków?



9) Najlepszy cytat

Rozmowa Alison z ojcem. Blondynka zapytała, czy było mu przykro, kiedy Charles zmarł. Mężczyzna odpowiedział, że była to ulga. 
Ta scena wywołała u mnie spore emocje i naprawdę zrobiło mi się szkoda Charlesa.



10) Największa nadzieja odcinka

Może Charles wcale nie jest tym złym? Bardzo chcę wierzyć w to, że chłopak jest tylko skrzywdzonym i niekochanym dzieckiem. Chciałabym, żeby BigA okazała się całkiem inna osoba.



11) Podejrzany odcinka

Ezra! Obejrzyjcie sobie wszystkie odcinki 6 sezonu i powiedzcie mi, że Ezra ma czyste sumienie. Czy tylko mnie dziwi jego ciągłe wypytywanie dziewczyn o sprawy związane z Dollhouse? Najpierw starał się namówić Arię na spisanie wszystkiego, a teraz chce, żeby Spencer opowiedziała wszystko policji. Nawet jeśli nie jest BigA to czuję, że chce wrócić do pisania książki. A może nigdy nie przerwał prac nad nią?



Ogólna ocena odcinka: POZYTYWNA!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co Wy sądzicie o 6x04? Podobał Wam się? Piszcie co sądzicie!



@olczii__-> ask do waszej dyspozycji :)

Udostępnij:

16 komentarze

  1. Mnie też spodobał ten odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Charles próbował utopić Ali kiedy ta miała 11 miesięcy, więc no... Za dobrego bohatera go nie uznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dziwne wrażenie, że ojciec Ali i Jasona na siłę chciał im wmówić, że Charles to ten zły. Co jeśli historia z próbą podtopienia wcale nie była prawdziwa? Możliwe, że nie podał nam całej prawdy. ;)

      Usuń
    2. To, ze wlozyl Ali do wanny i zalal woda nie znaczy, ze chcial ja skrzywdzic. Jesli byl chory psychicznie to mogl nie byc swiadomy co robi.

      Usuń
  3. podobał mi się, ale zastanawia mnie to czy A wszczepił kłamczuchom chipy aby wiedzieć gdzie się znajdują podczas pobycie w Dollhausie? to mnie trochę przeraziło (końcówka jak ktoś w kapturze siedzi przy monitorze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre spostrzeżenie! W końcu dobrze widział, że Em jest na basenie!
      Trzeba będzie się trochę nad tym zastanowić. :D

      Usuń
    2. Pewnie wszczepil je im gdy byly w dollhouse. Ta scena gdy obudzily sie razem nagie na tych jakby stolach, moglby je uspic i wtedy wszczepic

      Usuń
    3. Dokładnie. :) Ciekawe czy wyjaśnią to w serialu. ;)

      Usuń
  4. Tak samo jak ta druga rozmowa Spencer z Ezrą, kiedy S odbiera ,,babeczki" i kiedy Spencer mówi, że nie może spać itd. i kiedy wychodzi a na twarzy Ezry pojawia się taki dziwny jakby uśmiech, tak jakby się z tego cieszył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haleb się rozstał ? bo ta sytuacja była dwuznaczna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odniosłam takie wrażenie. :(

      Usuń
    2. Wydaje mi sie ze zrobili sobie "przerwe" trudno powiedziec, ale mysle ze to nic powaznego

      Usuń
    3. Też myślę, że do siebie wrócą. ;)

      Usuń
  6. W tej scenie kiedy tata Ali z nią rozmawia, Ali ma taką minę jakby myślała, czy po jej "śmierci" też odczuli ulgę. Ja to tak odebrałąm

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie jeszcze wzruszającą sceną była ta kiedy Aria opowiada tacie o pokoju w dollhouse

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...