Dwie wskazówki

Dzisiaj, krótki post zawierający dwie wskazówki. Jedną z nich znalazłam w internecie  (możliwe że była już pokazywana na blogu, jeśli tak to bardzo przepraszam), a druga była moim spostrzeżeniem.



Napis wyżej : Ali, Jason i... bliźniaczka Ali?
Pod spodem : 
Tutaj pisze : c ' est le double du rire,  et de doubler le sourire, et double le peine si vous ètes bènis avec de jumeaux  (francuski)
To znaczy : To jest podwójny śmiech 
Podwójny uśmiech i podwójne kłopoty 
Jeśli jesteś obdarzony bliźniakami 

Szczerze zawsze wątpiłam w teorie mówiące o bliźniacze Alison , ale kogoś może to zainteresować.
-------------
Kiedy odkryliśmy, że Charles jest A, stało się jasne, że rozwiązaniem angramu było Charles DiLaurentis.   Zakładając, że Mona bezpośrednio po poznaniu tożsamości A, zadzwoniła do Arii, a zaraz potem przyszła osoba w czarnym kapturze, to Mona nie miała czasu na przygotowanie angramu. Znaczy to, że prawdopodobnie, osoba, która rzekomo miała ją zabić,  nie ogłuszyła jej od razu (lub po prostu wcale). Jest to argument, który przemawia za prawidłowością mojej teorii, którą możecie przeczytać tu : Teoria "śmierci " Mony

Udostępnij:

5 komentarze

  1. To nie jest bliźniaczka Ali, tylko prawdopodobnie Cece (z tego flashbacku). Ali nie ma bliźniaczki i potwierdzili to twórcy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta teoria była już dawno i wydaje mi się, że mia£a nas wtedy przekonac ze Ali ma bliźniaczkę, co okazało się nieprawdą

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, ale dopiero wpadłam na to zdjęcie i stwierdziłam, że mogę je pokazać mimo, że teorie o bliźniaczkach są nieaktualne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje, że te zdjęcia z Jason'em po środku, to po prostu po obu stronach jest Ali, to jest to samo zdjęcie tylko jest odwrócone (tak jakby odbicie lustrzane).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...