Oceny stylizacji z 5x01 i 5x02


Hej:) Wiem, że ten post miał być dopiero za tydzień, ale mam dużo wolnego czasu i postanowiłam zacząć serię już dzisiaj!
Jak pewnie zauważyliście - w jednym poście oceniam stylizacje z dwóch odcinków! :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA! :)



5x01



1) HANNA

Hanna wygląda bardzo ładnie! Ma fajną kurtkę i świetny kolor bluzki. Do tego założyła bardzo ładne buty i zwykłe, obcisłe spodnie.
Jestem na TAK.



2) ARIA

Mam wrażenie, że tutaj dzieje się za dużo. Aria ma na sobie kolorową i wzorzystą bluzkę, czarno-białą kurtkę, panterkowo-błękitny szalik, asymetryczną, czarną spódnice i leginsy we wzorki.
Jestem na NIE.



3) EMILY

Emily wygląda bardzo ładnie! Jej strój jest prosty, ale ciekawy. Bardzo lubię ją w takim wydaniu!
Jestem na TAK.



4) SPENCER

Strój Spencer nawet mi się podoba. Stylizacja może i byłaby dość zwyczajna, ale dzięki skórzanej kurtce i wysokim butą wygląda to bardzo fajnie! 
Jestem na TAK.




5x02



5) HANNA

Jest to typowy strój ''po domu'' jednak podoba mi się. Hanna wygląda bardzo naturalnie i ładnie.
Jestem na TAK.



6)

Jestem pod wrażeniem wyglądu Hanny! Strój jest oryginalny i bardzo mi się podoba. Kolory są świetnie dobrane i całość wygląda bardzo dobrze.
Zdecydowanie jestem na TAK.



7) ARIA

Nie jestem fanką tego stroju. Spodnie są całkiem ładne, bluzka też nie najgorsza, ale kamizelka kompletnie mi się nie podoba. Dodatkowo uważam, że te rzeczy źle ze sobą współgrają.
Pozostanę NEUTRALNA.



8)

Kolejny typowy strój ''po domu'' jednak bardzo go lubię! Bluzka jest bardzo fajna, a Aria w warkoczykach wygląda uroczo!
Jestem na TAK.



9)

Stylizacja Arii nie należy do moich ulubionych, jednak jest ok. Obydwie rzeczy są ładne, ale uważam, że nie do końca ze sobą współgrają.
Mimo wszystko będę na TAK.



10) EMILY

Emily wygląda bardzo ładnie! Lubię brunetkę w wersji ''na sportowo'' i cieszę się, że po raz kolejny tak się ubrała. Całość prezentuje się bardzo ładnie.
Jestem na TAK.



11) SPENCER

Strój Spencer bardzo mi się podoba! Góra jej stroju jest bardzo ładna i do tego w świetnym kolorze. Do tego zwykłe, ciemne spodnie.
Jestem na TAK.



Podsumowanie:

TAK - 9/11 

NEUTRALNA - 1/11

NIE - 1/11



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak widzicie - ocenianie poszło bardzo sprawnie i zdecydowaną większość oceniłam pozytywnie! :)

Co sądzicie o strojach i powrocie Ocen?
Piszcie! ;)



*nox_pllpoland@vp.pl* -> email do waszej dyspozycji! Piszcie pomysły na nowe posty, wysyłajcie ciekawe teorie, pytajcie o co chcecie!

Udostępnij:

7 komentarze

  1. a czemu Ali nie ma? ogólnie to też zgadzam się z twoimi ocenami :) najbardziej podoba mi się strój Hanny z 5x01 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to od początku miały to być oceny stylizacji Kłamczuch, ale mogę zacząć dodawać Ali. :) Dla mnie nie ma żadnego problemu. ;)

      Usuń
  2. Wszystko byłoby świetnie, ale ciągle powtarzasz słowo "ładnie". W dodatku twoje opisy są takie nijakie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę nad tym pracować. ;)

      Usuń
    2. Nie chcę być niemiła, to tylko taka moja sugestia.

      Usuń
  3. Zgodzę się z koleżanką powyżej. Popracuj trochę nad stylem pisania i wszystko będzie dobrze ;) Poświęć więcej miejsca na opis danego ubioru i rozbuduj swoją opinię o nim starając się unikać powtórzeń, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od następnego postu się poprawię. ;)
      Pozdrawiam również. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...