TOP 10 najlepszych fanowskich filmików - Ezria

Czas na drugi post z tej serii, przynajmniej ode mnie. Dziś czas na Ezrie. Jak ja ubóstwiam tą parę :D. Dlatego oglądanie tylu filmików z nimi i wybieraniem najlepszego było dla mnie wprost przyjemnością.

10.
aria+ezra | losing your memory 


9.
►Aria & Ezra | Halo [UFVC]

8.
stay with me | ezra & aria

7.
aria+ezra | love will remember 

6.
Aria & Ezra ll Never Stop

5.
Erza and Aria ~Back To December~ 

4. 
Pretty Little Liars - Top 10 Ezra and Aria Moments

3.
Aria & Ezra - Kiss Me Slowly 

2.
Ezra & Aria | Halo | Pretty Little Liars (PLL)

1. 
101 Reasons to Ship Ezra and Aria 

+

Wyszukując filmiki Ezrii natknęłam się na filmik dotyczący ogólnie serialu i postanowiłam go tu dodać, bo mega mi się spodobał:

Pretty Little Liars | Hands of time 


Zmienilibyście kolejność? Który filmik najbardziej wam się spodobał? 
Lubicie oglądać tego typu przeróbki fanów?
Do końca tej serii zostały nam jeszcze posty z filmikami z: Haleb, Spoby i Paily

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Anonimowy20 maja, 2015

    a może jeszcze dodasz oprócz Spoby, Haleba i Paily ogólnie z serialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też o tym myślałam, jasne, że zrobię :)

      Usuń
    2. Anonimowy20 maja, 2015

      wszystko, tylko nie paily >_<

      Usuń
  2. Anonimowy23 maja, 2015

    Tez uwielbiam ta pare! <3 Ja bym dodała jeszcze Aria and Ezra - Save and Soul. Lucy na Twitterze kiedyś udostępniła ten filmik i powiedziała ze jest przepiękny :') te filmiki które wybrałaś bardzo mi sie podobają, dla mnie wszystkie sa na 1 miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25 maja, 2015

    Nie bierz tego jako hate, ale moim zdanie post byl slaby, powinnas zobaczyc filmiki Fridaydayy na YT, najlepsze filmiki o Ezrii pod sloncem! Proponuje The hardest thing, Far away, Human lub Find my way back!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...