PLL w telewizji



Ostatnio przeszukałam program TV, ponieważ sprawdzałam, kiedy leci jeden z seriali, które oglądam. Przeglądając listę programów natknęłam się na tytuł ,, Słodkie Kłamstewka''. Na kanale AXN White można oglądać sezon 3 PLL. Jeśli ktoś miałby ochotę powspominać stare odcinki to może obejrzeć ( ja postanowiłam pooglądać, może natknę się na jakąś wskazówkę). Nie wiem niestety czy będą to odcinki z lektorem czy napisami.
21.05, czwartek (dziÅ›) o godzinie 19:50 i 20:50
22.05. , piÄ…tek o godzinie 17:50 i 18:50
28.05. czwartek o godzinie 19:35 i 20:35

Dodatkowo ( raczej się nie załapie ) na kanale AXN Spin :
21.05. czwartek o godzinie 03:40 i 04:25
28.05. czwartek o godzinie 03:50 i 04:35
Można również ( w tych samych godzinach ) oglądać na kanale AXN Spin HD

Kto będzie oglądał? I najważniejsze : Czy chcecie żebym w przyszłym tygodniu ( pod warunkiem oczywiście że zmienią się godziny ) również dodała taki post?

-------------

Dawno nie byÅ‚o  serii : ,,Jakie pytania stawia przed nami sezon 5?'' wiÄ™c jutro lub w sobotÄ™ spodziewajcie siÄ™ postu z 5x10 i 5x11

Udostępnij:

7 komentarze

  1. SÅ‚odkie KÅ‚amstewka zawsze puszczajÄ… z lektorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. Nie pamiętam już od którego odcinka zaczęły się napisy ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że już nie puszczają 4 sezonu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tego kanału :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi... Ale zapewne oglądałaś już sezon 3 więc nic straconego ;)

      Usuń
  4. Jeśli ktoś chce być naprawdę na bieżąco i nie przeszkadza mu czytanie to wszystkie sezony wraz z sezonem 7 i najświeższymi odcinkami są za free dostępne online tutaj:

    http://www.serialeonline.pl/pretty-little-liars-slodkie-klamstewka-online

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...