Postaci z PLL #4 - Emily

Dziś post o Emily. Od razu mówię że czekam na komentarze dot. Hanny











INFORMACJE O EMILY
Emily Fields kocha pływać i ma do tego ogromny talent. Jest jedynaczką. Jej ojciec pracjuje w wojsku. Podkochuje się w Alison.

CECHY CHARAKTERU
- opiekuńcza
- miła
- lojalna
- troskliwa
- silna

UMIEJĘTNOŚCI I ZAINTERESOWANIA
- sport
- potrafi świetnie pływać.

KTO JĄ GRA?
Shay Mitchell

POWIĄZANIA Z INNYMI
Pam Fields - matka
Wayne Fields - ojciec
Alison DiLaurentis - przyjaciółka
Ben Coogan - były chłopak
Maya St. Germain  - była dziewczyna
Pagie McCullers - była dziewczyna
Samara Cook - była dziewczyna
Lyndon James - zabiła go
Aria Montgomery - przyjaciółka
Spencer Hastings - przyjaciółka
Hanna Marin - przyjaciółka
Toby Cavanaugh - przyjaciel
Ezra Fitz - pomagał jej dostać się do collegu

WROGOWIE
- A
- Jenna Marshall - oślepiła ją wraz z Alison
- Mona Vanderwaal - przyjaźniła się z Alison
- Shana Fring - zemsta za Jenne

SEKRETY
- Jest lesbijką
- Oślepienie Jenny
- Zakochana w Alison
- Całowała się z Ali
- Sfałszowała list z collegu
- Miała doping w krwioobiegu
- Uczestniczyła w nocy zaginięcia ciała Alison

ZDANIEM CZYTELNIKÓW

,,(...) Emily na początku była naiwna i słaba,ale zmieniła się przez te wszystkie sezony.Stała się silna,zaakceptowała siebie.W Em najbardziej lubię to, że jest dobra, zawsze stara się pomóc innym,jest lojalna, zawsze pozostaje silna i radzi sobie z problemami.Ponadto martwi się o swoje przyjaciółki,pomaga im,bardzo jej na nich zależy. '' - Paula Lynch

,,Osobiście nie lubię Emily, ale to zapewne wina aktorki, jednak co do samej postaci to zmieniła się ogromnie na przestrzeni wszystkich sezonów, zyskała siłę, by mówić co myśli. Pod tym kątem ją rozumiem, bo sama przeżyłam podobną przemianę. Emily dba też o swoich najbliższych.'' - wytrwała na zawsze

Moim zdaniem
W grupie Kłamczuch każda dziewczyna spełnia jakąś rolę; Aria jest tą kreatywną, Spencer inteligentną, Alison popularną, a Hanna najlepiej ubraną. Natomiast Emily jest taka szara i mętna. Na początku pełniła rolę sportsmenki ale od czasu wypadku nie trenuje i spełnia zadanie szarego tłumu. Powiedziałambym że jestem co do niej neutralna. 

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Anonimowy20 maja, 2015

    Hanna jest moją ulubioną Kłamczuchą już od sezonu 1A. Podoba mi się, że przełamała stereotyp pustej blondynki, na jaką ją kreowali w pierwszych odcinkach. Na początku bardzo kibicowałam jej i Lucasowi ale odkąd w serialu pojawił się Caleb, jest to mój ulubiony ship.
    Uwielbiam ją, ponieważ łączy nas wiele cech charakteru i ze wszystkich Kłamczuch to właśnie z nią najbardziej się utożsamiam. Cenię w niej przede wszystkim to, że potrafi zrobić wszystko, by ochronić swoich najbliższych. Nigdy nie stawia siebie na pierwszym miejscu. Wydaje mi się również, że Haleb to najbardziej stabilny i najbardziej dojrzały związek.

    - Noele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją ulubioną parą też jest Haleb (mimo że najbardziej lubię Arię.)

      Usuń
    2. Anonimowy20 maja, 2015

      Zapomniałam dodać, że uwielbiam jej poczucie humoru <3

      Usuń
  2. Anonimowy20 maja, 2015

    Ja Tam Lubie je wszystkie Jednakowo i nie wyobrażam sobie dalszego PLL bez Jednej z nich. Każda ma coś w sobie. Całkowicie też nie zgadzam się, że Emily jest postacią mętną, jej zmianę już można było zauważyć pod koniec 1 sezonu. W moich oczach to Aria zaczęła być nudna, bo oprócz romansu z Starszym facetem nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko moje zdanie. Ja ją tak widzę, zawsze gdzieś to głęboko mam pierwsze wrażenie o niej

      Usuń
  3. Anonimowy21 maja, 2015

    Hanna była moją drugą ulubioną kłamczuchą od początku mojej przygody z PLL. Ubiera się świetnie, kocham jej styl, jednak nie zachowuje się jak pusta blondynka którą na początku się wydawała, jest bardziej inteligentna niż to pokazuje, i to jest w niej najlepsze. Poczucie humoru to jej znak rozpoznawczy, nigdy się nie śmiałam tak bardzo jak słuchając Hanny. -M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...