Czy -A naprawdę zniknie po 6x10? - Wskazówka od Josepha Daugherty

Hej.
Mam dla was ciekawą wskazówkę, którą znalazłam na jednym tumblru.
Zachęcam do przeczytania i napisania co o tym sądzicie!




PLL: Skok w czasie wyjaśniony


Okej, więc czytałam wywiad z Joseph'em Daugherty i on wyjaśnił skok w czasie, wygląda to podobnie do tego co wydarzyło się w powieści Stephena Kinga "To". Film (chyba chodzi o ekranizacje powieści) jest o grupie przyjaciół, która jest dręczona przez złego clowna. Po latach tortur myślą, że go już nie ma. Następnie w filmie widzimy ich jako dorosłych z rodzinami, dziećmi i karierami. Jeden z przyjaciół ma wtedy spotkanie z nim i dzwoni do reszty przyjaciół, wszyscy wracają do rodzinnego miasta i tortury zaczynają się na nowo aż w końcu pozbędą się clowna na dobre. 

Naprawdę podoba mi się ten pomysł bo będzie to finalizacja -A dla dziewczyn, nie wspominając, że chciałabym zobaczyć dziewczyny jako dorosłe, zamężne, z dziećmi i karierami itd.
Tak czy inaczej, po prostu myślałam, że podzielę się tą informacją.

Hmm...przyznam, że to interesujące i możliwe!
Jak wiemy skok w czasie ma ominąć na pewno okres studiów.
W tym czasie dziewczyny mogą wziąć ślub, zajść w ciąże i nawet znaleźć prace.
Jak wczoraj wieczorem to przeczytałam to po prostu nie wiedziałam co myśleć.
Producenci myślę, że z chęcią by to zrobili. Ale wtedy co stanie się z Charlsem po 6x10?

A wy co sądzicie na ten temat? Napiszcie co wy o tym sądzicie.
Jak widzicie przyszłość dziewczyn i co się stanie z Charlsem.

Udostępnij:

12 komentarze

  1. Zaraz to znaczy ze 6 sezon jest ostatnim? ;-; A ja myślałam ,że będzie jeszcze jeden :CC
    Ta akcja ze skokiem mi się akurat nie podoba :/ Wolałabym ,żeby dziewczyny zakończyły to w tym samym czasie co są teraz a dopiero później mieć spokojne życie . Dziwna moim zdaniem jest taka chwilowa przerwa a potem znowu to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie sezon 7 ale według tego co mówią producenci będzie on o czym innym

      Usuń
    2. będzie jeszcze 7 sezon, ale to ma być opowiedzenie całej historii A

      Usuń
  2. Może Charles zostanie zamknięty w więzieniu, i w 6B ucieknie i wtedy będzie jak w tym filmie, że wrócą już jako dorosłe, by ostatecznie go pokonać. Przyznam, że chciałabym zobaczyć coś takiego. Coraz bardziej nie mogę się doczekać sezonu 6. Oby nas nie zawiedli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie jest to całkiem prawdopodobne, a jak nie ucieknie to może mu się wyrok skończy i będzie chciał jeszcze raz zniszczyć życie Kłamczuchom :)

      Usuń
  3. zajrzyjcie na poczte, napisałam do was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam zaproszenie na facebooku już ;)

      Usuń
  4. Ciekawe... Jeśli by się to sprawdziło jestem prawie pewna, że Kłamczuchy od razu poszłyby na policję powiadomić o powrocie -A. Chyba, że nic ich nie nauczy historia z czsów liceum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17 maja, 2015

    BĘDZIE 7 SEZON ? JAK TAK TO O CZYM ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zostały zamówione dwa sezony 6 i 7 - oba będą mieć po 20 odcinków i jeszcze nie wiadomo o czym będzie, producenci jak na razie wypowiadają się tylko o sezonie 6

      Usuń
    2. Podobno 7 sezon ma opowiadać historię A, ale to nie potwierdzone info

      Usuń
    3. W każdym razie mam nadzieję że nie nakręcą jakiegoś nudnego sezonu którego nie będzie się dało oglądać ponieważ będziemy zasypiać w 5 minucie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...